شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: تئوریسین های سیاسی اقتصادی جهان درنگاه مهندسی خود به دنبال نظم نوین جهانی هستند، غافل ازاین که تمدن آینده اسلامی است و به دست ایرانیان محقق خواهد شد تا فضا برای ظهور مهدی آل محمد (عج) آماده شود.\n 
کد خبر: ۱۱۰۱۹
چهارشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: تئوریسین های سیاسی اقتصادی جهان درنگاه مهندسی خود به دنبال نظم نوین جهانی هستند، غافل ازاین که تمدن آینده اسلامی است و به دست ایرانیان محقق خواهد شد تا فضا برای ظهور مهدی آل محمد (عج) آماده شود.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر روزچهارشنبه به نقل از آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دردیدار با سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: جهان درآستانه تحول عظیمی است و می طلبد طراحی ها، مدیریت خوب، نظارت کارآمد و بازتولید پروژه ها درعرصه های مختلف داشته باشیم.

\n\n

وی اضافه کرد: جهان درآستانه این نظم نوین اسلامی است اما فتنه های بزرگی نیز پیش رو خواهیم داشت که باید از آنها عبور کنیم تا به آن تمدن مورد نظر برسیم.

\n\n

\n\n

امام جمعه بوشهر ادامه داد: دراین ارتباط نیازمند بصیرت، جهادگری، ولایتمداری و وحدت و همدلی در سایه ولایت در همه امور هستیم.

\n\n

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر گفت: برای شکستن فتنه ها تنها یک راه بیشتر وجود ندارد و آن، اطاعت از فرامین و هدایت های مقام معظم رهبری است.

\n\n

وی اظهارکرد: با تبعیت از رهبری نه این که انسان از رهبر حراست می کند بلکه خود مصون می ماند به همین خاطر، مقام ولایت مقام حراست از نظام و کرامت انسانی، اسلام و مسلمین است.

\n\n

صفایی بوشهری بیان کرد: درپرتو ولایت، مصون و محفوظ می مانیم، مملکت پیشرفت و در کنار ولایت و هدایت های مقام معظم رهبری، پیشرفت معنا و مفهوم پیدا می کند.

\n\n

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر افزود: ما تمدن، پیشرفت و بُرد جهانی بدون اندیشه های مقام معظم رهبری را نمی خواهیم بلکه به دنبال این هستیم که مقام معظم رهبری چه می فرمایند و ما اطاعت کنیم.

\n\n

وی اضافه کرد: عبرتی که از تاریخ گرفته ایم این است که به مقام معظم رهبری نگوییم چه می خواهیم بلکه بگوییم چه می فرمایید.

\n\n

صفایی بوشهری گفت: اگر می خواهیم درمذاکرات هسته ای موفق شویم باید ببینیم که مقام معظم رهبری چه می خواهد.

\n\n

امام جمعه بوشهر ادامه داد: مذاکرات هسته ای در بستری موفقیت خواهد داشت که اندیشه های مقام معظم رهبری را اجرایی کند و بدون آن شکست خواهد خورد.

\n\n

وی اضافه کرد: درهمه حوزه ها، آنچه مهم است نگاه ولایی است و این برای انسان در دنیا سعادت و در آخرت رستگاری می آورد.

\n\n

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر گفت: استان ولایتمدار بوشهر در سراسر تاریخ خود، عشق به ولایت براساس معرفت دینی و فقه حکومتی داشته و هم اکنون نماد ولایتمداری در سطح ایران است.

\n\n

وی افزود : تمام وجود مردم استان بوشهر، عشق و ارادت به مقام معظم رهبری است.

\n\n

صفایی بوشهری اضافه کرد: این استان دارای ویژگی های خاصی است و تاریخ این استان گواه گویای عظمت ولایتمداری، پایداری و مقاومت در قبال تهاجمات بیگانگان بوده است.

\n\n

وی اظهارکرد: درطول تاریخ، چهار بار انگلیس به این استان حمله کرده و شهدای بسیاری دراین استان داشته ایم که یکی از آن شهدا، شهید رییسعلی دلواری است.

\n\n

امام جمعه بوشهر یادآورشد: علمای بزرگی از جمله علامه بلادی، علی نقی دشتی، مجتهد برازجانی، آل عصفور و مجتهد اهرمی در این استان بوده اند و با بصیرتی که داشتند، حکم به دفاع دادند و سردارانی مانند رییسعلی دلواری و مردم، با استعمار مقابله کردند.

\n\n

وی گفت: در طول تاریخ، پرتغالی ها چند بار برای حاکمیت بر اوضاع اقتصادی استان بوشهر، به این استان حمله کردند ولی دوباره علما حکم دادند و مردم استان مقاومت کردند.

\n\n

صفایی بوشهری با بیان اینکه در آینده دو راکتور هسته ای دیگر در استان ساخته می شود، افزود: استان بوشهر از دیرباز یکی از استان های مهم عرصه اقتصاد کشور بوده و با دارا بودن 937 کیلومتر مرز دریایی، مهم ترین کریدور جنوب - شمال و پایتخت انرژی کشور است.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در این استان با وجود فضای اخلاق محوری و وحدت در سایه ولایت، شرایطی فراهم آمده که همه بر مبنای فقه حکومتی و فرهنگ اسلامی در مسیر اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری هستند.

\n\n

وی اضافه کرد: دراین استان نگاه مان را بر مبنای فقه حکومتی و اندیشه های مقام معظم رهبری نه یک کلام کمتر و نه یک کلام بیشتر طراحی و به آن عمل می کنیم و این دراستان بوشهر نهادینه شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر