يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۶۰۵
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار تن کالای اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم در استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش فکرشهر، نوذر منفرد صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و از ۲۵ اسفند تاکنون توزیع کالاهای اساسی به صورت کامل انجام شده است.

وی از توزیع سه هزار و ۵۰۰ تن برنج با قیمت مصرف تنظیم بازار و هزار و ۵۰۰ تن شکر طی این مدت خبر داد و افزود: در این بازه زمانی هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد وارداتی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در استان پخش شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به توزیع بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن آرد در این ایام از تأمین و توزیع ۱۶۰ تن گوشت منجمد گوساله، دو هزار و ۱۰۰ تن روغن خوراکی و ۵۰۰ تن سیب و پرتقال خبر داد.

۱۷ هزار تن خرما داریم

وی با اشاره به عرضه بیش از ۱۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ۲۰ روز گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۱۷ هزار تن خرما در استان ذخیره داریم برای تنظیم بازار خرما در ماه مبارک رمضان می‌توانیم به سایر استان‌ها نیز خرما ارسال کنیم.

منفرد افزود: آرامش حاکم بر بازار مرهون تلاش‌ها و زحمات همه همکارانم در سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل غله استان، دامپزشکی، تعاون روستایی، شرکت پشتیبانی امور دام و همکاران در شهرستان‌ها، همکاران در حوزه معاونت توسعه بازرگانی سازمان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها است.

وی با تقدیر از تلاش‌های صنوف، بازرسان و ناظرین بازار و اتحادیه‌ها به‌ویژه اتحادیه مرغداران، گفت: از استاندار و معاونین، فرمانداران، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی، تعزیرات حکومتی، دفتر امور اقتصادی استانداری، سازمان صمت و بسیج اصناف تشکر و قدردانی می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر