يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۶۵۱
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های انجام شده شرایط بیماری کرونا در استان بوشهر بهبود یافته، اما لازم است همچنان از ساده‌انگاری پرهیز شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، محمد تقی ایرانی در نشست مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با اشاره به بهبود شرایط کرونا در استان بیان کرد: با تلاش مدافعان سلامت، اصحاب رسانه و تمام دست‌اندرکاران، شرایط بیماری کرونا در استان بوشهر بهبود یافته که لازم است همچنان از ساده‌انگاری پرهیز شود.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های انجام شده شیوع کرونا در جامعه کنترل و مهار و رعایت شیوه‌نامه بهداشتی به یک فرهنگ در زندگی مردم تبدیل شده است.

ایرانی با اشاره به اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی تامین شده است، افزود: دریافت واکسن کرونا در مصون ماندن از بیماری و حفظ سلامتی یک ضرورت است.

وی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی کرونا در برگزاری حضوری کلاس‌ها در دانشگاه‌ها و مدارس، گفت: همه مسئولان موظف هستند زمینه برگزاری آموزش حضوری دانشجویان و دانش‌آموزان را فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به شیوع بیماری سرخک در اتباع خارجی مقیم استان،  اظهار کرد: به واسطه افزایش مهاجرت اتباع خارجی از جمله افغانستانی و پاکستانی به جمهوری اسلامی و استان بوشهر و شیوع بیماری سرخک در بین آنان، لازم است راهکارهای لازم برای مقابله با این بیماری مورد توجه قرار بگیرد.

ایرانی از فراهم بودن واکسن سرخک در  مراکز درمانی، پایگاه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: خطر شیوع بیماری سرخک در جامعه وجود دارد که لازم است والدین نسبت به تزریق واکسن سرخک به کودکان خود اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر