پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۹۵۵
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان خواستار توسعه زیرساخت‌های گردشگری شد و گفت: نظارت بر توزیع اقلام و قیمت‌ها در شهرستان کنگان افزایش یابد.

به گزارش فکرشره به نقل از مهر، احمد غریبی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری کنگان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، همه دستگاه‌های اجرایی تحقق این شعار سال سرلوحه تمامی کارها و امورات خود قرار دهند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بر بیان دستاوردهای نظام در قالب جهاد تبیین تاکید داشت و افزود: مدیران شهرستان کنگان با روش‌های نوین و ابتکارات و استفاده از ظرفیت رسانه نسبت به بیان اقدامات و دستاوردهای نظام اقدام کنند.

فرماندار کنگان گفت: پیرو دستور استاندار بوشهر مبنی بر توزیع بسته‌های کالای اساسی در روستاها تا کنون ۳۰ تن اقلام شامل برنج، مرغ و شکر در حال توزیع بین خانوارهای روستایی شهرستان می‌باشد.

غریبی بیان کرد: احترام به ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم، هدف نهایی حقوق شهروندی و طرح تکریم است.

فرماندار کنگان به شروع فصل گرما و افزایش مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: همه مسئولین شهرستان باید ضمن صرفه جویی در مصرف برق و آب، بر اجرای مدیریت مصرف بهینه در ادارات مطبوعشان نظارت کافی داشته باشند.

وی بیان کرد: مدیران در راستای تسهیل در انجام مکاتبات ادارات شهرستان نسبت به فعال‌سازی اتوماسیون داخلی و شبکه پیام و دولت اقدام کنند.

غریبی گفت: ادارات شهرستان زمینه حضور سرمایه گذاران و حمایت از بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی با توجه به حضوری شدن مدارس اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان و شبکه بهداشت و درمان با همکاری مدیران مدارس نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در مدارس توجه ویژه ای کنند.

فرماندار کنگان تصریح کرد: مدیران ادارات در راستای برنامه‌های دولت نسبت به تدوین و پیگیری برنامه‌های یک‌ساله آن دستگاه اقدام کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان کنگان به حضور گردشگران و مسافران در نوروز سال جاری اشاره و افزود: شهرداران و دهیاران شهرستان ضمن آسیب شناسی در حوزه خدمات سفر نسبت به افزایش زیرساخت‌های مورد نیاز اقدام کنند.

وی بر بازدید و نظارت مستمر بر پروژه‌ها و اعلام موانع و مشکلات موجود تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان بر لزوم نظارت بر اقلام و قیمت‌ها در بازار اشاره و ابراز داشت: ادارت تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتاق اصناف نسبت به بازرسی و نظارت مستمر بر بازار و برخورد با متخلفان اهتمام ورزند.

غریبی در راستای مقابله با کرونا واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال تاکید و گفت: آموزش و پرورش شبکه بهداشت و درمان شهرستان این موضوع را با جدیت پیگیری و اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر