دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۴۹
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۸

فکرشهر: شهردار بندرگناوه گفت: با پیگیری‌های واحدحقوقی این شهرداری از طریق دیوان عالی کشور، محکومیت ۴۰ میلیارد تومانی علیه این شهرداری مربوط به احداث بوستان دلفین برطرف شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جواد رستمی  افزود: یکی از چالشی ترین پرونده‌های حقوقی شهرداری گناوه در ۱۰ سال اخیر محکومیت در زمینه احداث بوستان دلفین از طرف شاکی بود که بارها مورد مسدود شدن حساب‌های بانکی این مجموعه شد.

وی اظهارداشت: شهرداری از آنجایی که توانایی پرداخت هزینه‌های مربوط به فعالیت های عمرانی، خرید مصالح و پرداخت حقوق کارکنان و مطالبات پیمانکاران را نداشت، با توجه به قطعی شدن محکومیت پرونده پارک دولفین در محاکم قضایی در شهرستان و استان، امورحقوقی این مجموعه را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود از طریق پیگیری دیوان عالی کشور این حکم را لغو و از تضییع حقوق ۸۰ هزار شهروند گناوه ای جلوگیری کرد.

رستمی  گفت: اگر محکومیت علیه شهرداری نهایی و قطعی می‌شد به ارزش روز باید خسارت ۴۰ میلیاردتومانی را پرداخت می‌کردیم که با حل آن، دغدغه و بار سنگینی از دوش این مجموعه برداشته شد.

شهردار گناوه از پیگیری واحد حقوقی در رفع محکومیت شهرداری مربوط به پرونده چندین ساله  احداث بوستان دلفین که متعلق به همه شهروندان است، تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر