دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۸۸۶
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر از واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در استان بوشهر در مدت یک روز خبر داد و گفت: پس از صدور موافقت اصولی و پروانه تاسیس، در مدت یک روز زمین به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود که این موضوع برای نخستین بار در استان بوشهر محقق شده است.

به گزارش فکرشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست مسئولان استان اظهار کرد:امسال اهتمام جدی برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی و اقتصادی به منظور ایجاد اشتغال پایدار داریم و از تمام ظرفیت‌های موجود بهره می‌بریم.

وی اضافه کرد: توجه به مجموعه‌های دانش‌بنیان در راستای ایجاد اشتغال نیز از دیگر اولویت‌های سال جاری در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته، موافقت اصولی و پروانه تاسیس برای طرح‌های تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در کمتر از یک هفته صادر می‌شود که یک‌امتیاز ارزشمند برای سرمایه‌گذاران است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران انتظار دارم با توجه به تسهیلاتی که در نظر گرفته شده و تسریع در صدور مجوزها، بدون فوت وقت ورود کنند تا شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

وی از واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در مدت یک روز خبر داد و گفت: پس از صدور موافقت اصولی و پروانه تاسیس، در مدت یک روز زمین به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود که این موضوع برای نخستین بار در استان بوشهر محقق شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: انتظار داریم با این تمهیدات و با توجه به حذف کاغذبازی و بوروکراسی اداری، شاهد حضور جدی سرمایه‌گذاران و در نهایت رونق واحدهای تولیدی و ایجاد شغل و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر