شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در زمان رئیس کل سابق دادگستری استان بوشهر، فضای امنی بر استان حاکم شد و امیدوارم این فضا در استان تداوم داشته باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دادگستری کل استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اسماء خداوند، «قاضی» است و این امر نشاندهنده مهم بوده حوزه فعالیت قوه قضاییه است.\n\nوی ادامه داد: از زمان همه پیامبران و امامان، قضاوت وجود داشته و  حوزه قضا در اختیار رهبرجامعه بوده است تا به امروز که قضاوت با رهبر انقلاب و ولی امر مسلمین است.
کد خبر: ۱۱۱۹۷
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در زمان رئیس کل سابق دادگستری استان بوشهر، فضای امنی بر استان حاکم شد و امیدوارم این فضا در استان تداوم داشته باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دادگستری کل استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اسماء خداوند، «قاضی» است و این امر نشاندهنده مهم بوده حوزه فعالیت قوه قضاییه است.

\n\n

وی ادامه داد: از زمان همه پیامبران و امامان، قضاوت وجود داشته و  حوزه قضا در اختیار رهبرجامعه بوده است تا به امروز که قضاوت با رهبر انقلاب و ولی امر مسلمین است.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یادآور شد: یکی از تجلیات امام زمان (عج) نیز قضاوت ایشان است و خدواند هم در روز قیامت، قضاوت خواهد کرد لذا همه این موارد بر مهم بودن امر قضا دلالت دارد.

\n\n

به نوشته ی مهر، صفایی بوشهری اذعان داشت: در مدت مدیریت حیدر بحرانی در دادگستری کل استان بوشهر، همراهی و همدلی و امنیت خوبی در استان برقرار شد و امیدوارم این فضای امن در استان ادامه یابد.

\n\n

وی افزود: استان بوشهر نماد همدلی، همراهی و ولایتمداری است و ضمن آرزوی موفقیت برای رییس کل سابق دادگستری استان بوشهر در سمت جدید، از همه مردم و مسئولانی که با وی همراهی داشتند درخواست دارم که با رییس کل جدید دادگستری استان بوشهر این همراهی را ادامه بدهند تا همچنان شاهد فضایی آرام و امن در استان ولایتمدار بوشهر باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر