پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر گفت: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مذاکرات هسته ای دو مصداق بارز و مهم همدلی و همزبانی است که باید خود را بخوبی نشان دهند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو روز پنجشنبه در جمع روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای گناوه بمناسبت روز ملی شوراها افزود: رهبرمعظم انقلاب، شعار سال را بنا به ضرورت جامعه انتخاب و نام گذاری می کند و همه باید در محقق شدن آن به هرطریق ممکن تلاش وهمت کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۹۸
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر گفت: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مذاکرات هسته ای دو مصداق بارز و مهم همدلی و همزبانی است که باید خود را بخوبی نشان دهند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو روز پنجشنبه در جمع روسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای گناوه بمناسبت روز ملی شوراها افزود: رهبرمعظم انقلاب، شعار سال را بنا به ضرورت جامعه انتخاب و نام گذاری می کند و همه باید در محقق شدن آن به هرطریق ممکن تلاش وهمت کنیم.

\n\n

وی با بیان این که باید همدلی وهمزبانی را در عمل نشان دهیم، گفت: دراین سال همه باید این شعار محوری را در مذاکرات هسته ای و دو انتخاب مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تجلی و به منصه ظهور برسانیم.

\n\n

\n\n

رزمجو گفت: درانتخابات امسال با همدلی وهمزبانی باید فضای مناسبی فراهم کنیم تا همه سلایق و گروه های مختلف حضور یابند و آزادانه نماینده خود را انتخاب کنند.

\n\n

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: باید همه در برابر قانون مطیع باشیم و افرادی که تایید می شوند، برای همه یکسان حرف بزنند و مردم نیز آزادانه انتخاب کنند در غیراین صورت همدلی و همزبانی را نفهمیده ایم.

\n\n

وی مذاکرات هسته ای را مصداق بارز همدلی و همزبانی درکشور دانست و گفت: درحالی که درسال های گذشته شش قطعنامه شورای امنیت علیه کشور صادر شد، اما دولت تدبیر وامید برای اولین بار با دیپلماسی قوی و تایید و حمایت های مقام معظم رهبری و مقاومت ملت این روند را شکست و به مذاکره تبدیل کرد و تمام جهان هسته ای شدن ایران را پذیرفتند.

\n\n

وی افزود: اگر در مذاکرات هسته ای موفق شدیم نباید یک عده ای بیاییند و آن را چوب وچماق کنند و برسر دیگران بزنند و همدلی را به اختلاف تبدیل کنند و اگر هم نتیجه ای نگرفتیم عده ای دیگر نباید سواستفاده کنند و وفاق و همدلی را بر هم بزنند.

\n\n

رزمجو با گرامیداشت روز ملی شوراها، همدلی و همزبانی را لازمه شوراها دانست و گفت: شوراهای اسلامی شهر وروستا منتخبان مردم هستند و باید علاوه بر ارایه راهکار مشخص، هماهنگی با مسووولان و بیان صریح مطالب و خواسته های مردم، همدلی و همزبانی را فراموش نکنند.

\n\n

وی بیان کرد: درنظامی زندگی می کنیم که احکام وتعالیم آن برگرفته از قرآن و سنت پیامبر (ص) و مردم در تصمیم گیری و سازی ها نقش دارند.

\n\n

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: برخلاف همه تبلیغات دشمنان که خود را مدعی آزادی خواهی و دموکراسی می دانند، در قانون اساسی جمهوری اسلامی حکومت از آن خداست و هیچکس حق حکومت بر فرد دیگری ندارد و مردم خود درسرنوشت خویش مشارکت دارند.

\n\n

فرماندارگناوه گفت: مشورت یکی از اصول مهم دردین مبین اسلام است که در کلام وحی الهی بر این مهم تاکید وافری شده است.

\n\n

عبدالنبی یوسفی افزود: شوراهای اسلامی به عنوان عصاره خرد و اندیشه مردم در راه رسیدن به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی، صحنه های بزرگ انقلاب و ارتباط بین مردم و مسوولان نقش آفرینی و اثر گذاری داشته اند.

\n\n

\n\n

وی بابیان این که درعصر ارتباطات، نیازمندی استفاده از خرد و اندیشه بیشتر احساس می شود، گفت: ارتباط و تبادل اندیشه ها برمبنای اصول و مفاهیم ارزشمند دین مبین اسلام به عنوان یک مکتب الگو درجهان نقش بسزایی ایفا می کند.

\n\n

فرماندارگناوه بیان کرد: جامعه ای که فاقد سنت مشورت باشد بسوی خودمحوری و خودخواهی پیش خواهد رفت.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی با گرامیداشت روز شوراها گفت: شوراها به عنوان یک اصل ابدی درجامعه ما مطرح هستند که در قانون اساسی و نظام نگاه و توجه خاصی به شوراها و دیدگاه و اندیشه های جمعی شده است. 

\n\n

دراین همایش روسای شورای اسلامی شهر گناوه وریگ، عضو شورای اسلامی بخش مرکزی گناوه مطالبی در خصوص مشکلات و نیازهای شوراها بیان و درپایان از روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان تجلیل و تقدیر شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر