پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۱۸۳
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مبلغ زکات فطره را اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر، در بیانیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آمده است: با عرض تبریک عید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و صحت و سلامتی مؤمنین در ماه مبارک رمضان و دعای خیر برای تعجیل در ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه)، مبلغ نقدی زکات فطره بر اساس محاسبه شرعی سه کیلوگرم گندم برای هر نفر در شهرستان بوشهر مبلغ ۴۰ هزار تومان می‌باشد.

شایان توجه است در مناطق مختلف استان بوشهر، مؤمنان زکات فطره خود را به میزان سه کیلوگرم گندم و یا قوت غالب و یا مبلغ معادل ریالی آن در هر منطقه بر اساس قیمت گذاری مورد تائید نظام اسلامی محاسبه و پرداخت نمایند.

دفتر امام جمعه دشتستان نیز مبلغ زکات فطره را به ازای هر نفر ۳۹ هزار تومان برای گندم، ۶۰ هزار تومان برای خرما و ۹۰ هزار تومان برای برنج عنوان کرده است.

امام جمعه گناوه نیز عنوان کرده است: امسال در شهرستان گناوه بنا بر تحقیق به عمل آمده بر اساس قوت غالب گندم و به ازای محاسبه شرعی سه کیلوگرم گندم میزان زکات فطریه برای هر نفر، ۴۰ هزار تومان تعیین شده است که مؤمنان و روزه داران می‌توانند به افراد مستحق پرداخت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر