پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: 37 پدر شهید شهرستان تنگستان روز یکشنبه به مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر در همایشی به عنوان پدران آسانی تجلیل شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه اهرم در این آیین گفت: حیثیت و آبرویی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان دارد به واسطه جانفشانی و نثار خون شهدا است.\n\nحجت السلام عیسی راستگو افزود: پدران آسمانی فرزندانی را تربیت کردند که برای بقای انقلاب و استمرار خط ولایت فقیه که همان خط پیامبران و اولیاء الهی است جان خود را در راه خدا فدا کردند.\n\n
کد خبر: ۱۱۲۶۹
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: 37 پدر شهید شهرستان تنگستان روز یکشنبه به مناسبت سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر در همایشی به عنوان پدران آسانی تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه اهرم در این آیین گفت: حیثیت و آبرویی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان دارد به واسطه جانفشانی و نثار خون شهدا است.

\n\n

حجت السلام عیسی راستگو افزود: پدران آسمانی فرزندانی را تربیت کردند که برای بقای انقلاب و استمرار خط ولایت فقیه که همان خط پیامبران و اولیاء الهی است جان خود را در راه خدا فدا کردند.

\n\n

\n\n

وی اظهار کرد: امروز از برنامه های مهم مقام معظم رهبری که تبدیل به یک سنت حسنه شده است دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

\n\n

امام جمعه اهرم خطاب به خانواده های شهداو ایثارگران بیان کرد: با نفس و دعای خیر خانواده های شهدا است که چرخ های این کشور حرکت می کند و همواره این انقلاب نیازمند دعای خیر شما می باشد.

\n\n

راستگو تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که ارزشمند ترین فرهنگ کشور ماست باید روز به روز در جامعه نهادینه گردد. 

\n\n

وی گفت: تجلیل و سرکشی به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان در راس برنامه های مسولین باشد.

\n\n

در این آیین گروه تواشیح معراج چارک قطعه ای را در وصف امام علی(ع) اجرا کرد و دختر شهید علیباش حیدری هم شعری برای پدرش قرائت نمود.

\n\n

شهرستان تنگستان 21 آزاده، 250جانباز و150 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر