پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: 2 هزار نفر در دشتستان در مراسم اعتکاف مشارکت کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن شیخی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در دشتستان اظهار داشت: مراسم اعتکاف در دشتستان امسال با مشارکت بسیار خوب مردم با کیفیت مطلوبی برگزار شد.\n\nوی افزود: مردم دشتستان مردمانی مومن و معتقد به ارزش‌های اسلامی هستند و در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی دینی مشارکت خوبی دارند.
کد خبر: ۱۱۳۲۸
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶

فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: 2 هزار نفر در دشتستان در مراسم اعتکاف مشارکت کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن شیخی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در دشتستان اظهار داشت: مراسم اعتکاف در دشتستان امسال با مشارکت بسیار خوب مردم با کیفیت مطلوبی برگزار شد.

\n\n

وی افزود: مردم دشتستان مردمانی مومن و معتقد به ارزش‌های اسلامی هستند و در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی دینی مشارکت خوبی دارند.

\n\n

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های مذهبی و دینی در دستور کار این اداره قرار دارد و بحمدالله تاکنون به بخش زیادی از اهداف خود در این مسیر رسیده‌ایم.

\n\n

شیخی از مشارکت بیش از 2 هزار نفر در مراسمات اعتکاف دشتستان خبر داد و تصریح کرد: بر‌اساس آمار موجود، اعتکاف امسال از شنبه 12 اردیبهشت 94 آغاز و تا شب گذشته ادامه داشت که در این شهرستان تعداد 2 هزار و 92 نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اضافه کرد: اعتکاف امسال در سطح شهرستان دشتستان در 38 مسجد برگزار شد و با همکاری امام جمعه برازجان، فرماندار دشتستان و همه نهادهای فرهنگی مراسم اعتکاف امسال به نحو مطلوبی برگزار شده است.

\n\n

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان به جوان بودن شرکت کنندگان در اعتکاف امسال اشاره و تصریح کرد: از معتکفین امسال تعداد یک‌هزار و 481 نفر را بانوان و 611 نفر را آقایان تشکیل داده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر