شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: پایگاه خبر تحلیلی فکرشهر قصد دارد در راستای اهداف فرهنگی خود و همراه با ماهنامه ی « فکرشهر »، زوج های هنری و فرهنگی استان بوشهر را معرفی نماید. نخستین زوجی که در این راستا معرفی می گردد...
کد خبر: ۱۱۴۰۶
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

فکرشهرپایگاه خبر تحلیلی فکرشهر قصد دارد در راستای اهداف فرهنگی خود و همراه با ماهنامه ی « فکرشهر »، زوج های هنری و فرهنگی استان بوشهر را معرفی نماید. نخستین زوجی که در این راستا معرفی می گردد، زوجی نقاش از شهروندان دشتستان می باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معرفی این زوج ها، توسط بانوی خانواده انجام می شود:

\n\n

زهره پاهنگ هستم متولد برازجان. دیپلم نقاشی و طراحی دارم و  در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت می کنم و کار حرفه ای خودم رو از سال 1376 شروع نمودم.

\n\n

من و همسرم کارمند شهرداری بودیم و آشنایی ما از اونجا شکل گرفت، چون با هم کار نقاشی دیواری رو انجا می دادیم.

\n\n

همسر من عبدالله دویسری نقاش و خطاط می باشند. ایشون دیپلم گرافیک کامپیوتر و طراحی دارند و کار حرفه ای  خودشون رو از سال 1374 شروع نمودند. بعد از یک سال اشنایی تصمیم به ازدواج گرفتیم و در سال 1386 زندگی مشترک خودمون رو آغاز کردیم .

\n\n

حاصل ازدواج ما یک دختر شش ساله به نام ریحانه و یک پسر سه سال و نیمه به نام پارسا می باشد.

\n\n

ما نمایشگاه های مشترکی با هم برگزار کردیم که آخرین نمایشگاه مشترکمون  سال 1391 بوده که از طرف بخشدار و شهردار لوح تقدیر گرفتیم؛ البته لازم به ذکر است که من و همسرم به طور جدا هم در مسابقاتی شرکت کردیم و دارای مقام هستیم. در اینجا فقط از کارهای مشترکمون گفتم که چهار نمایشگاه بوده. نمایشگاه بعدی ما هم انشالله بزودی برگزار می شود.

\n\n

در حال حاضر من مشغول تدریس نقاشی کودکان و طراحی بزرکسال هستم و همسرم تدریس خصوصی خط و طراحی انجام می دهند. خوشحالم که با همسرم آشنا شدم و هر دو در زمینه های مشابه فعالیت می کنیم و در زمینه ی هم هنر و هم زندگی شخصی، کامل کننده ی هم می باشیم. برنامه های زیادی هم انشالله به یاری خدا برای آینده داریم.

\n\n

از ماهنامه فکرشهر به خاطر ایده زیباشون تشکر می کنم.

\n\n

\n\n

\n\n

*صفحه ی اورنگ هشتم ـ ماهنامه فکر شهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر