پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۴۹۸
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: مدیر کل دیوان محاسبات استان بوشهر گفت: در حوزه تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در این استان بویژه در حوزه ورزش باید گام‌های مهم و موثرتری برداشته شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محسن فنی اصل روز چهارشنبه در نشست با مجموعه هیات والیبال استان بوشهر اظهار کرد: تلاش اعضای هیات والیبال و وجود هیات‌های ورزشی فعال و با انگیزه در این استان عاملی مهم برای به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه نوجوانان و جوانان است.

وی بیان کرد: در این مسیر ضرورت حمایت و تقویت هیات‌های ورزشی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

فنی اصل ادامه داد: در سایه نگاه خاص و حساسیت مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان بوشهر به موضوع ساماندهی مقوله مسئولیت‌های اجتماعی باید حوزه ورزش به صورت ویژه دیده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت خاص مقوله مهم ورزش باید با برداشتن گام‌های موثر زمینه موفقیت‌های بیش از پیش هیات ورزشی استان بوشهر فراهم شود.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: مشکلات عدیده‌ای گریبان‌گیر ورزش استان بوشهر شده است که ورود دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌های نظارتی می‌تواند نقش بسزایی در برطرف شدن این مشکلات داشته باشد.

حسن بازدرهوا افزود: استان‌های غیر نفتی از ظرفیت شرکت‌های تولیدی خود سهم قابل توجهی در ورزش بهره می‌برند که به عنوان نمونه می‌توان به استان‌های کرمان، یزد و اصفهان اشاره کرد.

وی یادآور شد: در این استان‌‎ها ظرفیت شرکت‌های تولیدی همچون گل گهر سیرجان، مس کرمان، مس سرچشمه، فولاد سپاهان، فولاد اهواز، ذوب آهن اصفهان، شهداب یزد بخوبی برای حمایت از ورزش پای کار آمدند.

بازدرهوا ادامه داد: با این وجود بیش از ۵۰ شرکت تولیدی پتروشیمی، پالایشگاهی و نفتی در استان بوشهر وجود دارند که تاکنون دین خود را به ورزش استان ادا نکرده اند.

وی افزود: در این حوزه تعریف ساز و کاری نظام‌مند برای انجام مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها با هدف حمایت موثر از ورزش امری ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر