دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۰۰۳
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲

فکرشهر- مصطفی منفرد: با پیگیری های مکرر عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و جزیره خارگ در مجلس شورای اسلامی از طریق مسولین مربوطه، موضوع تکمیل پروژه شهدای گمنام، تأمین نیروی انسانی دانشگاه، بازسازی خوابگاه دانشجویان، تخصیص اضافه کاری و تسهیل ایاب و ذهاب کارکنان، ارائه حق منطقه جنگی و.. در حال رفع و انجام هستند.

به گزارش فکرشهر، دانشگاه آزاد واحد خارگ در دهه شصت و در كوران جنگ تحميلی عراق عليه كشورمان و همچنین بمباران های شديد نيروی هوايی ارتش صدام حسين تكريتی به اين جزيره، با تلاش و پيگيری های افرادی مثل حاج آقا صالحی نماينده ولی فقيه و امام جمعه اين جزيره و عبدالمجيد ستايشی مدیر فعلی عملیات عمومی خارگ افتتاح و هم اكنون به يكی از دانشگاه های ممتاز تبديل شده است.

 رياست دانشگاه در گفت و گویی اختصاصی با «فکرشهر» از فعاليت های دانشگاه، عملكرد و فعاليت های اخیر انجام گرفته گفت و اظهار داشت: شروع به کار ساخت و تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی با همت امام جمعه خارگ شيخ موسی کمالی و مهندس محمدرضادشتی زاده بخشدار ویژه جزیره در حال اجرا و پیگیری است و تأمین مصالح نیز از طریق مدیریت عملیات عمومی مهندس عبدالمجيد ستايشی تا کنون انجام شده است.

محسن واعظ زاده با بیان اینکه پیگیری و حل مشکلات و معضلات خوابگاه دانشجویی دانشگاه در دست اقدام است افزود: با توجه به حدود دو سال ونيم تعطیلی و فرسوده شدن آن، این مسأله توسط نماینده مجلس شورای اسلامی دکتر جمیری در سطوح عالی و رایزنی وی و جلسه با ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پیگیری و حل مشکلات مربوط به کاهش نیروی انسانی واحد خارگ و جذب نیرو توسط نماینده مجلس دکتر جمیری، رئيس دانشگاه استان بوشهر دکتر حیدری و امام جمعه خارگ طی جلسه ای با ریاست عالیه دانشگاه بصورت جدی در حال پیگیری است. 

 رياست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جزیره خارگ گفت: طرح تعمیر، مرمت و بازسازی خوابگاه دانشجویی در جلسه مورخ ١٤٠١/٠٣/١٧ در بخشداری با حضور مقامات جزیره و بخشدار ویژه خارگ مطرح و در حال پیگیری بوده که مقرر شد طی جلساتی با ارگان های مستقر در جزیره اعم از شركت پتروشیمی، شهرداری و عملیات عمومی هماهنگی های لازم انجام و در این امر و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به اين مهم کمک کنند.

واعظ زاده از بهبود شرایط ایاب و ذهاب دانشجویان خبر داد و گفت: رایزنی های لازم با رئيس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و همچنین سازمان مرکزی در خصوص اختصاص دادن تسهیلاتی اعم از تأمین بخشی از ایاب و ذهاب کارکنان جهت تردد به جزیره در سازمان مرکزی دانشگاه در حال انجام و طی نمودن مراحل نهایی خود است.

وی ضمن عنوان افزایش میزان ساعت اضافه کاری کارکنان با نظر مساعد دکتر حیدری رئيس دانشگاه استان بوشهر افزود: پیشنهاد گنجاندن برخی از آیتم های نظیر حق منطقه جنگی برای اولین بار ارائه شده است که این امر توسط نماینده مجلس دکتر جمیری در حال پیگیری است و امیدوارم این اقدام در راستای تسهیلات رفاهی به کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه خارگ انجام شود.

وی اضافه کرد: رایزنی و پيگيری مستمر با سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص حل مشکلات مربوط به دانشجویان رشته مهندسی دریانوردی توسط نماینده مجلس، دکتر جمیری در حال انجام است.

ریس دانشگاه آزاد اسلامی خارگ طی درخواستی از نماینده مجلس در خصوص رفع برخی موانع خواست، به منظور تأمین هیأت علمی رشته مهندسی دریانوردی با سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بصورت همزمان، مشکلات مربوطه رفع و پیگیری های لازم صورت گیرد.

محسن واعظ زاده در پايان گفت: اميدوارم بتوانيم اين واحد دانشگاهی را به مدارج بالای علمی و راهبردی برسانيم و آن را الگو کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر