يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۲۳
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: دکتر محسن نکونام گفت: استاد ایرج صغیری پس از سه روز بستری به شرایط پایداری رسیده و حال او رو به بهبود است که با توجه به روند درمان تا سه چهار روز آینده مرخص خواهد شد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، ایرج صغیری هنرمند پرآوازه و نام‌آور تئاتر استان بوشهر و ایران سه روز است که در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بستری است. خبرنگار صداوسیما با رفتن به بیمارستان جویای حال استاد شد و با خانواده و پزشک او گفت‌وگو کرد.

دختر ایرج صغیری با قدردانی از مردم، هنرمندان، هنردوستان و مسئولان استان گفت: در این چند روز احوال‌جویی مردم موجب دلگرمی ما خانواده و افزایش روحیه پدر شده است.

او افزود: در آغاز در بیمارستان با مشکلی روبه‌رو شدیم که با پیگیری مسئولان مشکلات در بیمارستان برطرف شد و روند درمانی در حال انجام است و اگر نیاز شد با مشورت پزشکان به شهر دیگر اعزام خواهد شد؛ اما حال پدر رو به بهبودی است.

خانم صغیری از دوستداران استاد صغیری خواست که با توجه به شرایط استاد برای عیادت به بیمارستان نیایند و از راه رسانه پیگیر احوال او باشند و یا با خانواده هماهنگی کنند.

یکی از پزشکان ایرج صغیری هم به خبرنگار ما گفت: استاد صغیری سه روز پیش با علائم ضعف و بی‌حالی به اورژانس بیمارستان سلمان فارسی آورده شد که به مرور دچار کاهش سطح هوشیاری شد. پس از بستری در بخش نورولوژی و انجام آزمایش‌ها روشن شد که او سکته مغزی نداشته است.

دکتر محسن نکونام افزود: بیمار دارای بیماری زمینه‌ای، عفونت ادراری و کم‌آبی بدن به‌دلیل همکاری نکردن در تغذیه در دو هفته پیش و پیش از اعزام به بیمارستان است که دچار اختلال در کارکرد بدن شده بود؛ البته امروز صبح چهارشنبه هوشیاری بهتری دارد، ارتباط برقرار می‌کند، صحبت می‌کند و به زمان و مکان آشنا است.

دکتر نکونام گفت: آزمایش‌ها نشان‌دهنده شرایط بهتر بیمار است و اگر مشکلی پیش نیاید امیدواریم با توجه به روند درمان، تا سه چهار روز دیگر از بیمارستان مرخص شود.

ایرج صغیری متولد سال ۱۳۲۵ در بندر بوشهر است که نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش است که آثار سترگی مانند «قلندرخونه» و «محپلنگ» را در کارنامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر