شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۴۰۰
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در جریان بازدید از بنادر استان بوشهر، راهکارهای توسعه این بنادر و تامین نیازها و زیرساخت های آنها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نشست شورای معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با هدف بررسی دقیق و میدانی مسائل و مشکلات بنادر جنوبی این استان در بنادر عسلویه، کنگان و دیر برگزار شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حاشیه نشست شورای معاونین در بندر عسلویه اظهار کرد: در این نشست کارشناسی که با حضور مدیران، معاونان بنادر عسلویه، کنگان و دیر برگزار شد راهکارهای توسعه این بنادر و تامین نیازها و زیرساخت های آنها مورد بررسی قرار گرفت.

محمد شکیبی نسب بیان کرد: در این نشست کارشناسی مطالباتی بسیار به جا و قانونی مطرح شد که به فراخور اهمیت این مطالبات، دوباره مطالبات آنان در شورای معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: رویکرد مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر حضور میدانی و بررسی مطالبات مردمی در بازدیدهای میدانی است چراکه توسعه بنادر استان بوشهر بدون نگاه تیزبین مسئولان شهرستانی و جوامع محلی تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی گفت: بندرنشینان بدون تردید با راهکارها و مطالبات خود چراغ راهی برای پیشبرد اهداف توسعه ای بنادر استان بوشهر هستند که در مراحل مختلف این ظرفیت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شکیبی نسب ادامه داد: امسال نیز در استان بوشهر از جنوب تا شمال آن پروژه های ارزشمندی در دست اجرا است که اتمام آنها رونق بخش بنادر و معیشت مرزنشینان خواهد بود.

وی اظهار کرد: بازدید از بنادر کوچک و بزرگ استان بوشهر به صورت ادواری انجام می شود که برای شناسایی کمبودهای بنادر در حوزه زیرساختی و اولویت بندی برای رفع آن تلاش خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: بنادر دیر و کنگان  به عنوان کانون های اصلی صادرات استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس و بویژه قطر مورد توجه جدی قرار دارند که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر