دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ در نشست شورای اداری بخش مطرح شد:
فکرشهر: بخشدار شبانکاره گفت: اعتبارت این بخش در سال گذشته سه برابر شده است و اجراي به موقع پروژه هاي عمراني در نتیجه ی تلاش همه دستگاه هاي اجرايي و عنايات ...
کد خبر: ۱۱۷۱۴
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۸

فکرشهر: بخشدار شبانکاره گفت: اعتبارت این بخش در سال گذشته سه برابر شده است و اجراي به موقع پروژه هاي عمراني در نتیجه ی تلاش همه دستگاه هاي اجرايي و عنايات استاندار محترم و پيگيري ها و تلاش هاي فرماندار محترم می باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسلم سلیمانی در نشست شورای اداری بخش شبانکاره با تقدیر از مسئولین استانی و شهرستانی، افزود:  برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي خوبي در طول يك سال اخير در مناسبت هاي مختلف در بخش شبانكاره برگزار شده و بحمدالله روحيه مشاركت و همراهي در بين مردم انديشمند شبانكاره نیز در سطح بالايي قرار دارد كه نشان از تعهد و بينش بالا و ولايتمداري انان است .

\n\n

\n\n

وی با اشاره به نامگذاري امسال به سال دولت، ملت همدلي و همزباني توسط مقام معظم رهبري افزود: مسئولين ميبايست با حضور در بين مردم و تلاش در جهت پيشبرد اهداف سازمان خود و رفع مشكلات مردم اين شعار سال را جامه عمل بپوشانند و براي اين منظور نبايد مسئولين پشت ميز بنشينند تا كار سراغشان بياييد بلكه بايد در ميدان كار دنبال رفع مشكلات باشيم .

\n\n

سليماني گفت: در همين راستا سركشي از روستا ها و حضور در بين مردم از برنامه هاي فرماندار محترم و همين طور اين بخشداري است كه اولين سفر فرماندار به روستاه هاي اين بخش انجام گرفت و خيرات و بركات فراواني را براي روستا هاي ما در بر داشت .

\n\n

بخشدار شبانكاره بر پاسخگويي شوراه ها و تكريم ارباب رجوع، حضور به موقع و منظم در محيط كار و هماهنگي در حضور مديران كل در سطح بخش با هماهنگي بخشداري و پيگيري پروژه هاي پيشنهادي سال جاري نیز تأكيد كرد و اظهار داشت: به منظور اجراي خوب برنامه هاي سوم خرداد ، اعياد شعبانيه و ازادسازي خرمشهر و همين طور سالگرد ارتحال ملكوتي امام كارگروه هاي تخصصي تشكيل مي شود

\n\n

به گزارش فکرشهر، در پايان این نشست، از برخي روساي بانك ها كه همكاري خوبي با كميته امداد شبانكاره داشته اند، تقدیر به عمل آمد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر