پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: شهردار آبپخش از تداوم اجرای طرح های عمرانی این شهر خبر داد و گفت چندین خیابان شهر آبپخش تا اخر خردادماه آسفالت خواهد شد...
کد خبر: ۱۱۷۱۷
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: شهردار آبپخش از تداوم اجرای طرح های عمرانی این شهر خبر داد و گفت چندین خیابان شهر آبپخش تا اخر خردادماه آسفالت خواهد شد.

\n\n

مهندس حسین عباسی در گفت و گو با فکرشهر پیرامون برنامه های خردادماه این شهرداری، اظهار داشت: در حالی که  تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی محله هما و تکمیل زمین چمن مصنوعی محله قلایی ادامه دارد، چندین خیابان و کوچه نیز برای آسفالت زیرسازی می شوند.

\n\n

وی توضیح داد: زیر سازی فرعی اول بلوار امام خمینی محله قلایی به مساحت 3300 مترمربع، اماده سازی اخرین فرعی بلوار امام خمینی محله قلایی به مساحت 3000متر مربع و زیر سازی کوچه اذرجهت انجام عملیات اسفالت  با مساحت 3200متر مربع از محل منابع داخلی شهرداری برای انجام آسفالت در حال اجراست و انتهای بلوار امام خمینی، فرعی متصل کننده خیابان دانش اموز به خیابان نادم و فرعی  پنجم خیابان پیروزی در محله درواهی نیز تا اخر خرداد ماه اسفالت خواهند شد.

\n\n

\n\n

مهندس عباسی افزود: در مجموع 15000 متر مربع از معابر شهر تا اخر خرداد ماه اسفالت خواهند شد و طبق برنامه ریزی زمان بندی شده انتظار داریم در هفته دولت شاهد افتتاح اسفالت  حداقل 12 خیابان و معابر شهر به با مساحت بیش از 60000 متر مربع باشیم.

\n\n

شهردار آبپخش همچنین از جابجایی پایه های انتقال برق در سطح شهر نیز خبر داد و افزود: عملیات جابجایی شبکه برق خیابان معلم بعد از تملک و عقب نشینی فاز اول جهت انجام زیر سازی و اسفالت به مساحت 13000متر مربع در حال انجام است و این پروژه به موازات خیابان اصلی شهر اجرا خواهد شد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر