پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۵۸۶
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: مدیر امور انتقال برق استان بوشهر گفت: پارگی سیم در خط تغذیه‌کننده برق به علت افزایش بار، دما و رطوبت، باعث شد برق مشترکان ایستگاه‌های عالی‌شهر، جایینک و رستمی قطع شود.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا شجاعی‌پور در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: ساعت حدود ۲۲ دیشب (سه‌شنبه ۲۱ تیر) با توجه به افزایش بار، دما و شرجی، خط تغذیه‌کننده ایستگاه‌های برق عالی‌شهر، جایینک و رستمی دچار پارگی سیم شد.
 
او ادامه داد: پس از این حادثه، گروه‌های تعمیرات به سرعت دست به‌کار شدند تا مدت خاموشی طولانی نشود، ایستگاه عالیشهر بعد از ۲ ساعت وارد مدار شد، اما ایستگاه‌های جایینک و رستمی در بخش دلوار پس از ۴ ساعت برق‌دار شدند.
 
مدیر امور انتقال برق استان بوشهر با پوزش از مردم برای خاموشی دیشب، گفت: اگر چه برق‌دار شدن این ایستگاه‌ها طولانی شد، اما با توجهبه حادثه‌ای که رخ داد از نظر کار فنی در کمترین زمان ممکن مشکل حل شد.
 
شجاعی‌پور عنوان کرد: به طور مرتب پیگیر هستیم که از بروز مشکلات پیشگیری کنیم تا مردم دچار خاموشی نشوند، اما از یک‌سو خطوط برق حداکثر بار را دارند و از سوی دیگر گرما و شرجی باعث می‌شود که گاهی دچار حادثه شویم.
 
او همچنین از مردم خواست با مدیریت مصرف برق کمک کنند که بار خطوط برق کاهش یابد و از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر