پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هر دستگاه اجرایی باید برنامه های مرتبط با حوزه کاری خود را برای سالگردامام (ره) اجرا و ازهر گونه موازی کاری پرهیز کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز یکشنبه درنشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با گرامیداشت اعیاد شعبانیه افزود: امام خمینی (ره) دارای خصوصیات بارز بسیار بالایی بودند که مدیریت صحیح درهمه اموربه همراه بهره گیری از مشاوران امین یکی از این ویژگی ها بود.
کد خبر: ۱۱۷۶۵
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هر دستگاه اجرایی باید برنامه های مرتبط با حوزه کاری خود را برای سالگردامام (ره) اجرا و ازهر گونه موازی کاری پرهیز کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی روز یکشنبه درنشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با گرامیداشت اعیاد شعبانیه افزود: امام خمینی (ره) دارای خصوصیات بارز بسیار بالایی بودند که مدیریت صحیح درهمه اموربه همراه بهره گیری از مشاوران امین یکی از این ویژگی ها بود.

\n\n

وی اظهارکرد: یکی دیگر ازخصوصیات بارز امام (ره) شناسایی افراد توانمند، استفاده از نیروهای مستعد وواگذاری مسوولیت با توجه به ظرفیت های افراد است.

\n\n

حقیقی اضافه کرد: برنامه هایی که قراراست دراستان بوشهر به مناسبت سالگرد امام (ره) انجام شود باید درخور شان و منزلت امام باشد و همه دستگاه های اجرایی به این مهم توجه کنند.

\n\n

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سالروز سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر ادامه داد: فتح خرمشهر نشان دهنده شجاعت مردم ونیروهای مسلح است.

\n\n

حقیقی با تاکید بر این که فتح خرمشهر آغازی برای پیروزی های بعدی رزمندگان بود بیان کرد: نیروهای ما پس از آزادسازی خرمشهراز حالت تدافعی خارج و به سمت تهاجمی پیش رفتند.

\n\n

وی اظهارکرد: در شرایط کنونی باید مانند زمان دفاع مقدس با تکیه بر ایمان، علم با هوشیاری کارها به سمت جلو حرکت کند.

\n\n

حقیقی گفت: دردوران دفاع مقدس مردم توانستند با شعار صلابت از گردنه های سخت عبور کنند و هم اینک نیز نیاز است همه در کنار هم با تکیه برعلم نوین هرگونه مبارزه ای را با قاطعیت انجام دهیم.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی با اعلام این که استان بوشهر مهد تمدنهای فراوان است بیان کرد: با این که سالها از زمان جنگ دور شده ایم ولی همچنان نیروهای مسلح دراستان بوشهر با تمام قدرت درصحنه حضور دارند وهر گونه امنیت و توسعه ای را که مشاهده می کنیم مدیون همیشه در صحنه بودن نیروهای مسلح هستیم. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر