يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره در سال 94، با حضور فرماندار شهرستان دشتستان برگزار شد\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش و رتبه های کسب شده در مسابقات و جشنواره های استانی در سال تحصیلی جاری گفت: دستاوردهای آموزش و پرورش نتیجه تلاش های معلمان فداکار است.\n\nمحمود قاسمی به ارائه خدمات رفاهی آموزش و پرورش به کارکنان منطقه اشاره کرد و گزارشی از میزان اعتبارات پرداختی به فرهنگیان ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۴
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: دومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره در سال 94، با حضور فرماندار شهرستان دشتستان برگزار شد

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش و رتبه های کسب شده در مسابقات و جشنواره های استانی در سال تحصیلی جاری گفت: دستاوردهای آموزش و پرورش نتیجه تلاش های معلمان فداکار است.

\n\n

محمود قاسمی به ارائه خدمات رفاهی آموزش و پرورش به کارکنان منطقه اشاره کرد و گزارشی از میزان اعتبارات پرداختی به فرهنگیان ارائه داد.

\n\n

وی در ادامه به بیان مسائل و مشکلات آموزش و پرورش منطقه شبانکاره پرداخت و تصریح کرد:  توجه وعنایت فرماندار محترم و سایر مسوولان به آموزش و پرورش این منطقه ضروری است.

\n\n

قاسمی افزود: کمبود فضای آموزشی در سال تحصیلی آینده، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، تجهیز مدارس منطقه، تعمیر سالن سینما تربیت و تخصیص کد اعتباری به اردوگاه شهید باهنر، مهم ترین نیازهای فعلی آموزش و پرورش شبانکاره است.

\n\n

\n\n

در ادامه جلسه فرماندار دشتستان با تأکید به وحدت و لزوم همدلی و مهربانی بین مردم و دولت بیان کرد: مهم ترین اولویت کنونی اتحاد و انسجام بین همه بخش های جامعه است.

\n\n

ارسلان زارع در خصوص میزان اعتبارات تخصیصی شهرستان دشتستان به تشریح جزئیات اولویت ها اشاره و خاطرنشان کرد:  در سال آینده اولویت، تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت 60 درصد به بالا است اما با توجه به اهمیت امر آموزش و پرورش، اعتبار تجهیزات در این نهاد مهم افزایش خواهد یافت.

\n\n

وی همچنین  خواستار ارتقاء شاخص های مختلف آموزش و پرورش در نواحی سه گانه شهرستان شد و گفت:  تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز و ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان باید از اولویت های مهم است.

\n\n

فرماندار دشتستان در پایان با تأکید بر اهمیت نماز در جامعه اسلامی بیان کرد: امسال برای تجهیز نمازخانه های مدارس بودجه مناسبی در نظر گرفته می شود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر