يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۹۰۰
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه ، دورهمی شاد و مفرحی را پس از گذشت دو سال از بیماری کووید ۱۹ با هم تجربه و سپری کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، در این دورهمی خانوادگی که به مناسبت هفته بهزیستی در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه برگزار شد، برنامه های متنوع و شادی نظیر موسیقی سنتی، خیام خوانی، نمایش، سرود و مسابقه توسط  افراد توانمند تحت پوشش با همکاری هنرمندان این شهرستان به اجرا درآمد.

رئیس اداره بهزیستی گناوه گفت: این نهاد در طول هفته بهزیستی که تقارن با هفته مبارک امامت و ولایت دارد، برنامه های متنوعی را پیش بینی کرد  که تاکنون غبارروبی گلزار مطهر شهدا، برپایی میزخدمت در مصلای جمعه، افتتاح دو مرکز توانبخشی و این برنامه اجرا شده است.

یدالله خرم نژاد افزود: حدود ۴ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی گناوه قرار دارند که در حوزه های مختلف تقسیم بندی و به آنها خدمات متعددی در طول سال ارایه می شود.

وی اظهارکرد: پرداخت تسهیلات و اشتغال ، ارایه خدمات توانبخشی و آموزشی و مشاوره بخشی از عمده  فعالیت های  برجسته بهزیستی است.

رئیس بهزیستی گناوه گفت: به خانواده‌های دو معلول جهت ساخت مسکن در قالب خود مالکی در روستاها به میزان  ۱۵۰ میلیون تومان و در شهر  ۲۰۰ میلیون تومان  به صورت بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر