يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس امنیت اقتصادی بوشهر:
کد خبر: ۱۱۸۰۱۴
سه‌شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از انهدام شبکه توزیع غیر قانونی آرد در بوشهر و کشف ۱۴۰ تن آرد در انبار این شبکه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، سرهنگ عبدالرضا بازیاری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات هماهنگ پس از رصد مستمر شبکه توزیع آرد در استان شبکه غیرقانونی توزیع که با هماهنگی اقدام به انحراف آرد از مسیر کارخانه تا نانوایی‌های سطح شهر می‌کردند را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر افزود: اعضای این شبکه کیسه‌های آرد را که از نانوایی‌ها جمع آوری می‌کردند در انبارهای مشخص شده در یکی از شهرک‌های صنعتی استان انباشت و به قیمت‌های بالا به فروش می‌رساندند که در این رابطه ۵ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: در انبار این شبکه بیش از ۴ هزار کیسه آرد معادل ۱۴۰ تن کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آردهای توقیفی ۲۱ میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی افزود: پلیس با رصد مستمر شبکه‌های توزیع اقلام اساسی مردم به صورت شبانه روزی تمامی تلاش خود را جهت ایجاد امنیت در حوزه اقتصادی به کار گرفته است.

سرهنگ بازیاری در ادامه خطاب به برهم زنندگان امنیت اقتصادی هشدار داد: پلیس با برهم زنندگان آرامش اقتصادی و روانی جامعه با قاطعیت برخورد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر