دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۴۷۳
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین بندرگناوه روز دوشنبه به مناسبت هفته ملی مهارت در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان با حضور مسئولان استانی برپا شد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار گناوه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از عوامل و پارامترهای عمده رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی هر جامعه، تربیت نیروی انسانی کارآمد است که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز یکی از راهکارهای تربیت کننده نیروی انسانی متخصص است.

محمدتقی صفری افزود: سازمان فنی و حرفه ای با راه اندازی رشته‌های متناسب با جغرافیای شهر و بازار کار، در کنار مهارت آموزی نقشی مهم را در ایجاد فرصت‌های شغلی مولد و پایدار به عنوان یک هدف و اولویت اصلی ایفا می‌کند.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: در این شهرستان جوانان مستعد و توانمندی بویژه در بین بانوان وجود دارد که ارایه محصولات تولیدی آنها در این نمایشگاه نمونه بارزی از همت و تلاش در این زمینه است.

فرماندار گناوه بیان کرد: محصولات ارایه شده در این نمایشگاه براساس الگوهای خاص سنتی و دینی طراحی شده است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: دولت استقبال خوبی از مشاغل خانگی می کند و در این شهرستان نیز آنچه که شایسته تولیدکنندگان باشد حمایت خواهیم کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گناوه گفت: نمایشگاه صنایع دستی و هنری کارآموزان دولتی و خصوصی به مناسبت هفته ملی مهارت و باهدف توسعه کارآفرینی در این مرکز در چندین غرفه دایر شده است.

مدینه عسکری افزود: در این شهرستان ۴ کارگاه آموزشی دولتی و ۱۱ مرکز خصوصی وجود دارد که این مرکز از آنها حمایت و مشاوره می‌دهد.

شهرستان گناوه دارای دو مرکز فنی و حرفه ای برادران و خواهران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر