يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۷۰۱
پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان‌های گناوه و دیلم گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی مونسون به این استان و نامساعد شدن شرایط جوی و هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی، هیات های مذهبی در این دو شهرستان، نکات ایمنی را در برپایی خیمه‌های عزاداری رعایت کنند.

به گزارش فکرشهر، حسین غلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای هیات های مذهبی و امنای مساجد، حسینیه ها و  بقاع متبرکه در  نصب بنرهای ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سطح شهر و برپایی مواکب و خیمه‌های عزاداری با داربست و چادر، نهایت نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند تا از هرگونه خسارتی پیشگیری شود.

وی اظهارداشت: این اداره، هشدارهای سازمان هواشناسی در زمینه ورود سامانه مونسون را به  تمامی اماکن  و هیات های مذهبی  اطلاع رسانی کرده است.

اداره کل هواشناسی استان بوشهر  نسبت به افزایش ناپایداری های جوی، وقوع رگبارهای پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در این استان هشدارهای لازم را صادر کرده است.

براساس این اطلاعیه هواشناسی در ساعت‌هایی از وقت روزهای چهارشنبه این هفته ( پنجم مرداد) تا یکشنبه آینده با فعالیت سامانه ناپایدار فصلی، شاخص‌های ناپایداری همرفتی در سطح استان بوشهر بویژه نیمه جنوبی، نوار شرقی، ارتفاعات و مناطق بالادستی این استان افزایش پیدا می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر