پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل بحران استانداری بوشهر:
فکرشهر: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی شدت بارش‌ها از امشب ( پنجشنبه شب) در این استان بیشتر می‌شود؛ مردم توصیه‌های این ستاد در باره پرهیز از هرگونه تردد در محورهای ارتباطی را جدی بگیرند...
کد خبر: ۱۱۸۷۳۹
پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی شدت بارش‌ها از امشب ( پنجشنبه شب) در این استان بیشتر می‌شود؛ مردم توصیه‌های این ستاد در باره پرهیز از هرگونه تردد در محورهای ارتباطی را جدی بگیرند.

به گزارش فکرشهر، کوروش دهقان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فعالیت سامانه بارشی در شهرستان‌های دشتی و دشتستان از ظهر امروز آغاز شد به نحوی که بیشترین میزان بارش با ۸۸.۵ میلیمتر در برازجان مرکز دشتستان و ۸۳ میلیمتر در شهر خورموج مرکز دشتی گزارش شده است.

وی ادامه داد: شدت بارش ها از امشب بویژه در شهرستان های دشتستان، دشتی و گناوه افزایش می یابد.

دهقان در مورد مسدود بودن برخی از محورهای ارتباطی جاده ای استان بوشهر اظهار کرد: در زمان حاضر محورهای ارتباطی  اهرم - فراشبند حد فاصل شهر اهرم تا تونل پیامبر اعظم و لاور - دشت پلنگ در شهرستان دشتی با توجه به شدت بارش‌ها و آبگرفتگی جاده ها برای ساعت‌هایی بسته است اما با تلاش نیروهای راهداری دیگر راه‌های ارتباطی این استان باز هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: همچنین در زمان حاضر سیستم ارتباطی همراه اول در شهرستان دیلم قطع و کارکنان در حال برطرف کردن مشکل هستند.

دهقان یادآور شد: با توجه به شدت میزان بارش‌ها در استان فارس در بالادست استان بوشهر و افزایش میزان بارندگی ها طی امشب و فردا در مرکز استان انتظار می رود مردم همچنان توصیه های ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر تمام نیروهای عملیاتی و امدادی استان بوشهر در همه سطوح در آمادگی کامل قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر