پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۸۸۷
شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: بارش‌های ۲ روز گذشته ۶۵ هزار مترمکعب آب تولیدی این استان را از مدار خارج کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی خارج شدن این میزان آب تولیدی از مدار تولید را افزایش کدورت آب به سبب مواد رسوبی معلق در رودخانه شاپور و تصفیه‌خانه آب کازرون بعنوان تامین کننده بخشی از آب شرب استان بوشهر اعلام کرد.

وی اظهار کرد: به سبب کدورت آب رودخانه شاپور این ظرفیت از مدار تولید خارج شد و تیم‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب به‌صورت شبانه‌روزی در حل این مشکل هستند.

عالی ادامه داد: در همین ارتباط به صورت موقت منابع دیگری از جمله چاه‌های آب شرب و افزایش ظرفیت آب از خط کوثر جایگزین آن شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه بروز این مشکل تنش آبی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان ایجاد کرده است گفت: در حال پی‌گیری حل مشکل کدورت آب تولیدی از رودخانه شاپور و تصفیه‌خانه آب کازرون هستیم که تلاش می‌شود تا صبح فردا این مشکل برطرف شود.

وی یادآور شد: بارش‌های ۲ روز گذشته مایه خیر و برکت و رحمت بود و خسارت به تاسیسات و خطوط آبرسانی استان بوشهر وارد نکرد.

عالی با قدردانی از صبر و تحمل مشترکان آب از مردم تقاضا کرد با مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر را در ارائه خدمات مطلوب تا برطرف کردن مشکل یاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر