پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسافران بوشهری پرواز شماره 4085 شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر مشهد به بوشهر درحالی به مقصد رسیدن که بارهای همراه مسافران در فرودگاه مشهد جا مانده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، درحالی که مسافران پس از پیاده شده از هواپیما برای تحویل گرفتن بارهای همراه خود به قسمت مربوطه مراجعه کردند در کمال ناباوری به آنها اعلام شد که بار در فرودگاه مشهد جامانده است .\n\nاین امر افزون بر اینکه باعث غافلگیری مسافران شده است با انتقاد تند مسافران نیز روبرو شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۷
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: مسافران بوشهری پرواز شماره 4085 شرکت هواپیمایی زاگرس در مسیر مشهد به بوشهر درحالی به مقصد رسیدن که بارهای همراه مسافران در فرودگاه مشهد جا مانده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، درحالی که مسافران پس از پیاده شده از هواپیما برای تحویل گرفتن بارهای همراه خود به قسمت مربوطه مراجعه کردند در کمال ناباوری به آنها اعلام شد که بار در فرودگاه مشهد جامانده است .

\n\n

این امر افزون بر اینکه باعث غافلگیری مسافران شده است با انتقاد تند مسافران نیز روبرو شد.

\n\n

نماینده شرکت هواپیمایی زاگرس در استان بوشهر با تایید عدم ارسال بار همراه مسافر گفت: گرمی هوا و وزن بالای هواپیما باعث شد که پرواز بدون بار مسافران انجام شود.

\n\n

رسول خواجه درگفت وگو با ایرنا افزود: بدلیل درجه حرارت بالا یا باید پرواز با تاخیر انجام می شد و یا اینکه مقداری از وزن هوایپما سبک می شد که با تشخیص خلبان بار مسافران از هواپیما خارج و بدون حمل بار انجام شد.

\n\n

وی تصریح کرد:این اقدام بدون اطلاع رسانی مسافران انجام شده که باعث ناراحتی آنان شده است.

\n\n

خواجه اظهارداشت:باتوجه به هماهنگی انجام شده بار مسافران بوشهری یا از مشهد به تهران و از تهران به بوشهر ارسال می شود و یا با پرواز فردا شب مستقیم از مشهد به بوشهر انتقال داده خواهد شد.

\n\n

وی یادآورشد: پرواز شماره 4085 با هواپیمای بوینگ ام دی 160 مسافر را در ساعت 18 و 30 دقیقه از مشهد به بوشهر منتقل کرد که با نیم ساعت تاخیر مواجه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر