پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه بر لزوم تسریع در پروژه های عمرانی این شهرستان تاکید کرد و گفت: احداث پل خور مرده شور، تعریض محور دیلم- گناوه، ساماندهی جاده گناوه- میشان و احداث میدان امام علی (ع) در ورودی شهرستان باید زودتر عملیاتی شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار معاون امور عمرانی استاندار با وی گفت: شهرستان گناوه دارای ظرفیت های بسیار بالایی می باشد که فعال شدن آن نیازمند نگاه ویژه مسئولان می باشد، ضمن اینکه ما از نگاه مثبت مدیریت استان به شهرستان گناوه قدردانی می کنیم.
کد خبر: ۱۲۰۴۰
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: امام جمعه گناوه بر لزوم تسریع در پروژه های عمرانی این شهرستان تاکید کرد و گفت: احداث پل خور مرده شور، تعریض محور دیلم- گناوه، ساماندهی جاده گناوه- میشان و احداث میدان امام علی (ع) در ورودی شهرستان باید زودتر عملیاتی شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار معاون امور عمرانی استاندار با وی گفت: شهرستان گناوه دارای ظرفیت های بسیار بالایی می باشد که فعال شدن آن نیازمند نگاه ویژه مسئولان می باشد، ضمن اینکه ما از نگاه مثبت مدیریت استان به شهرستان گناوه قدردانی می کنیم.

\n\n

وی همچنین با اشاره به تاخیر در روند انتخاب شهردار جدید بندر گناوه، خواستار تسریع در روند امضای حکم و آغاز فعالیت وی شد.

\n\n

معاون عمرانی استاندار هم با بیان اینکه نگاه استان به گناوه ویژه است، اظهار داشت: بخش عمده مقصد گردشگران استان به سمت گناوه است، از این رو در کنار بوشهر، گناوه هم پیشانی عملکرد مسئولان است و با معرفی مناسب داشته های آن و استان، به افزایش شمار گردشگران و رضایتمندی بیشتر آنها باید همت کرد.

\n\n

محمدحسن باستی با بیان اینکه بجد اعلام آمادگی کرده ایم که به گناوه بیش از پیش توجه خواهیم کرد افزود: بنده مرتبا به گناوه سرکشی می کنم چرا که گناوه شرایط خاصی دارد و انصافا هر اعتباری هم که آمده، قسمت قابل توجهی را به پروژه های گناوه اختصاص داده ایم.

\n\n

باستی با اشاره به موضوع انتخاب شهردار اظهار داشت: مراحل قانونی شهردار منتخب در حال انجام است و با امضای حکم وی در اسرع وقت، سکان شهرداری را بدست خواهند گرفت و ما نیز به دنبال تسریع در این مهم برای کمک بهتر به موضوع عمران شهری هستیم.

\n\n

وی در پایان خاطرنشان کرد: پل خور مرده شور، میدان امام علی (ع)، جاده گناوه- دیلم و جاده بندر ریگ- گناوه به زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد.

\n\n

منبع:خلیج فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر