شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۴۹۷
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: مسابقات کونگ فو بانوان استان بوشهر با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار به میزبانی شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل اداره ورزش جوانان استان بوشهر عصر شنبه در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: استان بوشهر در ورزش کونگ فو بخش بانوان از استان‌های پیشتاز کشور است.

کمال صالح احمدی اضافه کرد: بدون شک در صورت حمایت و تأمین زیرساخت‌های لازم، بانوان ورزشکار استان بوشهر بیش از پیش در میادین ورزشی خواهند درخشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ورزش در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی دارد، اضافه کرد: رشد و توسعه رشته کونگ فو در میان بانوان علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مختلف جامعه، سبب افزایش سلامتی و تندرستی در میان خانواده‌ها نیز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ظرفیت استان بوشهر در رشته کونگ فو در استان بی‌نظیر است و باید به سمت همگانی کردن این رشته حرکت کنیم.

مژگان ماندگار رئیس هیئت کونگ فو شهرستان تنگستان اظهار کرد: این مسابقات با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار و ۵٠ داور در سالن ورزشی فریدنیا شهر اهرم با حضور اکثریت شهرستان‌ها و همکاری ویژه اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان و امام جمعه و شهردار و شورای شهر زیر نظر هیئت کونگ فو استان به میزبانی هیئت شهرستان تنگستان برگزار شد.

فاطمه جعفریان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنگستان گفت: بانوان ما همواره نشان داده اند که می‌توانند به وسیله ورزش، پرچم زیبای ایران اسلامی را با پوشش حجاب زیبای خود در جهان به اهتزار دربیاورند.

وی افزود: به این منظور امروز همراه با سیاست‌های ورزش کشور، شهرستان تنگستان به مناسبت هفته دولت و به یاد و نام شهید والا مقام سردار سلیمانی میزبان اولین دوره از مسابقات انتخابی استان در رشته کونگ فو بانوان هستیم.

در پایان مسابقات شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و دشتی به عناوین برتر این مسابقات دست یافتند.

این مسابقات که برای انتخابی مسابقات کشوری برگزار شد با حضور مدیر کل اداره ورزش جوانان استان بوشهر، فرماندار تنگستان، امام جمعه شهر اهرم، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، نایب رئیس شورای شهر اهرم و تعدادی دیگر از مسئولین شهری و همچنین رئیس هیئت کونگ فو استان بوشهر و حمیدرضا بنافی دبیر هیئت و مسئول انجمن توآ استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر