پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۸۶۷
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار بخش ارم دشتستان با همکاری قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر به مدت دو روز خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ماریا خویشدوست در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: با همکاری قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر، کلینیک سیار دندانپزشکی به مدت دو روز در روستاهای کم برخوردار جمیله، دهرود علیا و رونی از توابع بخش ارم دشتستان مستقر شده است.

خویشدوست تصریح کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ اعزام توسط کلینیک سیار دندانپزشکی انجام گرفته است و خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم این مناطق ارائه شده است.

وی با بیان اینکه کلینیک سیار دندانپزشکی و ایجاد مرکز سلامت دهان و دندان از جمله طرح‌های موفق اجرا شده در این سال‌ها بوده است گفت: در شهرستان دشتستان ۱۶ واحد دندانپزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت وجود دارد که در حال حاضر ۱۳ واحد آن فعال است و خدمات دهان و دندان مانند معاینه دهان و دندان، آموزش، کشیدن، پر کردن، جرم‌گیری، فیشورسیلانت، عصب‌کشی دندان شیری برای گروه‌های هدف (کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و شیرده) به‌صورت رایگان و جهت مردم عادی با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مقررشده تا پایان سال کلینیک سیار دندانپزشکی در مناطق کم برخوردار و روستاهایی که دسترسی به دندان‌پزشک ندارند مستقر شود و خدمات دهان و دندان به‌صورت رایگان به مردم این مناطق ارائه می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر