پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با تایید دریاخواری‌های گسترده در سواحل کشور گفت: بیشتر این دریاخواری‌ها مربوط به فعالیت‌های نظامی و اقدامات سازمان بنادر است و متاسفانه مساحت دقیقی از آن در دست نداریم.\n\nبه گزارش فکرشهر، پروین فرشچی افزود: پروژه‌های توسعه‌ای که در کشور درحال شکل‌گیری هستند مانند بنادر چند منظوره در سواحل هر کدام در پشت خود زمین‌های مثلث شکلی را تشکیل می‌دهند که با آزاد‌سازی آنها می‌توان دوباره به‌عنوان خدماتی دیگر از آنها استفاده کرد.
کد خبر: ۱۲۲۲۸
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با تایید دریاخواری‌های گسترده در سواحل کشور گفت: بیشتر این دریاخواری‌ها مربوط به فعالیت‌های نظامی و اقدامات سازمان بنادر است و متاسفانه مساحت دقیقی از آن در دست نداریم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پروین فرشچی افزود: پروژه‌های توسعه‌ای که در کشور درحال شکل‌گیری هستند مانند بنادر چند منظوره در سواحل هر کدام در پشت خود زمین‌های مثلث شکلی را تشکیل می‌دهند که با آزاد‌سازی آنها می‌توان دوباره به‌عنوان خدماتی دیگر از آنها استفاده کرد.

\n\n

به نوشته فارس، او گفت: دریاخواری فقط ساخت ویلا در سواحل دریاها نیست بلکه ساخت اسکله با طول بازوی 100 متر و با زاویه 90 متر که زمین‌هایی را پشت خود به استحصال در می‌آورند نیز زمین‌خواری محسوب می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر