پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت، اصناف رتبه‌بندی و به آنان سیب سلامت اعطا می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، میمنت توبه‌خاک در حاشیه اجرای طرح توانمندسازی جوامع روستایی در برابر حوادث و بلایا در شهرستان دیر گفت: به‌منظور توانمندسازی جوامع روستایی در سطح استان بوشهر مانورهایی از سال گذشته در استان شروع کردیم که سال گذشته در شهرستان‌های دشتی و دشتستان اجرا شد و در ادامه نیز این برنامه امروز در روستای لمبدان بالایی شهرستان دیر اجرا شد.
کد خبر: ۱۲۲۲۹
جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت، اصناف رتبه‌بندی و به آنان سیب سلامت اعطا می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، میمنت توبه‌خاک در حاشیه اجرای طرح توانمندسازی جوامع روستایی در برابر حوادث و بلایا در شهرستان دیر گفت: به‌منظور توانمندسازی جوامع روستایی در سطح استان بوشهر مانورهایی از سال گذشته در استان شروع کردیم که سال گذشته در شهرستان‌های دشتی و دشتستان اجرا شد و در ادامه نیز این برنامه امروز در روستای لمبدان بالایی شهرستان دیر اجرا شد.

\n\n

وی درباره هدف اجرای برنامه توانمندسازی جوامع روستایی در برابر حوادث و بلایا گفت: در این طرح با اجرای برنامه‌های آموزشی و عملی ساکنین روستاهای استان در مقابل حوادث و بلایا توانمند می‌شوند، به‌طوری‌که در موارد وقوع بحران اطلاعات آن‌ها در زمینه مسائل بهداشتی افزایش‌ یافته و می‌توانند در شرایط بحرانی در این راستا اقدامات لازم را به عمل‌ آورند.

\n\n

توبه‌خاک با بیان اینکه برای توانمندسازی جوامع روستایی در برابر حوادث و بلایا در استان برنامه خوبی در دست اجرا و مطالعه داریم، اظهار کرد: با بررسی نقاط قوت و ضعف طرح‌های اجرا شده در آینده این برنامه را ارتقاء خواهیم داد.

\n\n

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز رضایت از وضعیت اجرای برنامه‌های بهداشت محیط در شهرستان دیر گفت: خوشبختانه شهرستان دیر در اجرای برنامه‌های بهداشت محیط فعالانه عمل نموده و شاخص‌های موجود آن در مقایسه با شاخص‌های استانی وضعیت مطلوبی دارد و در آینده نیز شاهد ارتقاء بیش‌ از پیش شاخص‌ها و وضعیت بهداشت محیط شهرستان خواهیم بود.

\n\n

توبه‌خاک به برنامه‌های پیش‌ روی استان در بخش بهداشت محیط نیز اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه ایمنی آب، ارزیابی اطلاعات خانوارها در زمینه بلایا، اعطای سیب سلامت در رتبه‌بندی اصناف، اجرای طرح تحول سلامت در بهداشت مواد غذایی و اجرای برنامه بهسازی محیط روستایی در سطح استان از جمله برنامه‌هایی است که امسال در راستای طرح تحول در نظام سلامت در بخش بهداشت استان اجرا می‌شود.

\n\n

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت محیط در سال 94 شاهد بهبود وضعیت بهداشت محیط در سطح استان بوشهر خواهیم بود.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر