دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور آتش نشانان استان بوشهر و جمعی از مدیران استانی وشهرستانی مانور ایمنی و آتش نشانی همراه با آموزش در برازجان برگزارشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، درآیین آغاز این مانور، آتش نشانان با قرائت سوگندنامه تعهد و مسوولیت پذیری خود را در برابر نجات جان انسان ها در برابر حوادث و امداد رسانی شایسته، تکلیف دانستند.
کد خبر: ۱۲۲۷۳
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴

فکرشهر: با حضور آتش نشانان استان بوشهر و جمعی از مدیران استانی وشهرستانی مانور ایمنی و آتش نشانی همراه با آموزش در برازجان برگزارشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، درآیین آغاز این مانور، آتش نشانان با قرائت سوگندنامه تعهد و مسوولیت پذیری خود را در برابر نجات جان انسان ها در برابر حوادث و امداد رسانی شایسته، تکلیف دانستند.

\n\n


\nدراین مانور آتش نشانان صعود به نقاط مرتفع شهری و سقوط آزاد از این ارتفاعات و کمک به آسیب دیدگان، اطفایی حریق در نقاط شهری با استفاده از تجهیزات و امکانات نوین آتش نشانی را به نمایش گذاشتند.

\n\n

مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان و بازرس آتش نشانی های استان بوشهر در حاشیه برگزاری مانور درگفت وگو با ایرنا گفت: اجرای این مانوربرای بالا بردن توانمندی های آتش نشانان، برطرف کردن مشکلات و بالا بردن سطح دانش و تجربیات آنها از مهمترین اهداف برگزار این مانور بود.

\n\n

\n\n

\nبهروز ابوالفتحی افزود: همزمان با برگزاری این مانور یک دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی با حضور 90 نفر از آتش نشانان از شهرهای استان بوشهر دردو مرحله سه روزه در خرداد در برازجان برگزار شد که امروز این دوره ها به پایان رسید.

\n\n

وی اضافه کرد: دراین دوره که با همکاری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد مبانی و پدیده های خطرناک آتش نشانی و چگونگی مقابله با این پدیده ها مدنظر قرار گرفت.

\n\n

\n\n

ابوالفتحی ادامه داد: مانور امداد چاه، امداد نقاط مرتفع شهری و جاده ای، انواع گره های کاربردی و تخصصی به صورت تئوری و عملی و کارگاهی در برازجان برگزارشد.

\n\n

وی یادآورشد: یک نیروی آتش نشان باید فردی جسور و شجاع در مواجه با حوادث باشد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر