دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول مجتمع فرهنگی هنری بردخون از برگزاری شب شعر انقلاب در روز 25 فروردین ماه جاری در بردخون خبر داد.به گزارش فکرشهر، نامجو زحمتکش در جلسه برنامه‌ریزی انجمن شعر و ادب مجتمع فرهنگی هنری بردخون برگزار شد، با تقدیر از هنرمندان بردخون اظهار داشت: بخش بردخون از گذشته‌های دور در زمینه‌های فرهنگی، علمی، هنری بزرگانی را در خود پرورش داده است که امروز ما را بر پایه این افتخارات گرانسنگ می‌سنجند.
کد خبر: ۱۲۴۳
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: مسئول مجتمع فرهنگی هنری بردخون از برگزاری شب شعر انقلاب در روز 25 فروردین ماه جاری در بردخون خبر داد.

به گزارش فکرشهر، نامجو زحمتکش در جلسه برنامه‌ریزی انجمن شعر و ادب مجتمع فرهنگی هنری بردخون برگزار شد، با تقدیر از هنرمندان بردخون اظهار داشت: بخش بردخون از گذشته‌های دور در زمینه‌های فرهنگی، علمی، هنری بزرگانی را در خود پرورش داده است که امروز ما را بر پایه این افتخارات گرانسنگ می‌سنجند.

زحمتکش افزود: با وجود همه مشکلات و کمبودها هنرمندان این دیار همچنان پرتلاش و سختکوش فعالیت می‌کنند و تشکیل انجمن‌های شعر و ادب، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، قرآن و عترت، اهل قلم و خوشنویسی نشان از علاقه و دلبستگی گروه زیادی از مردم هنرپرور بردخون بوده است.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته هنر انقلاب و سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی شب شعر انقلاب با حضور شاعران کشوری و استانی و کارگردان سریال دلیران تنگستان ساعت20روز دوشنبه 25 فروردین در تالار مفتون مجتمع فرهنگی هنری شهر بردخون برگزار می‌شود.

در ادامه اعضاء انجمن پیرامون موضوعات مختلف گفت‌وگو کردند و با تقدیر از تلاش‌های سلیمان بحرانی مسئول قبلی ظهیر محمودی را به عنوان مسئول انجمن شعر و ادب انتخاب کردند.

مسئول انجمن شعر و ادب نیز در این نشست گفت: فعالیت‌های ادبی منطقه بسیار بیشتر از مناطق دیگر است و در یک سال گذشته مراسم و برنامه‌های متعددی برگزار شده که انعکاس بسیار زیادی داشته است.

ظهیر محمودی افزود: انجمن شعر و ادب در سال 78 تشکیل شد که تاکنون فعالیت‌های چشمگیری داشته و با اجرای برنامه‌های ادبی در منطقه و حضور در همایش‌ها و نشست‌های فرهنگی استانی و کشوری در بین هنرمندان و اهل ذوق و اندیشه شناخته شده است که همه این فعالیت‌ها با همراهی هنرمندانی صورت می‌گیرد که هیچ چشمداشتی ندارند.

سپس اعضای انجمن با تشریح وضعیت گذشته و حال با بیان پیشنهادات و راهکارهایی خواستار حضور و همراهی هنرمندان در تشکل‌های فرهنگی هنری منطقه شدند و از مسئولان خواستند کمبودها و مشکلات منطقه بویژه در زمینه فرهنگی و به صورت خاص مجتمع فرهنگی هنری را مورد توجه قرار دهند و برای رفع آنها تلاش کنند.

در ادامه اعضاء تصمیم گرفتند ماهیانه جلسات انجمن شعر و ادب با حضور همه علاقمندان و شاعران در مجتمع فرهنگی هنری تشکیل شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر