دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ داستان تکراری یک رویداد در اشکال مختلف؛
فکرشهر: برای چندمین بار است که این اتفاق در جایگاه های عرضه ی سوخت شهر برازجان رخ می دهد! مخلوط کردن آب با بنزین به دفعات و این بار هم تحویل آب گل آلود و به گفته ی برخی شاهدین آب و لجن به جای بنزین...
کد خبر: ۱۲۴۸۹
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۱

فکرشهر: برای چندمین بار است که این اتفاق در جایگاه های عرضه ی سوخت شهر برازجان رخ می دهد! مخلوط کردن آب با بنزین به دفعات و این بار هم تحویل آب گل آلود و به گفته ی برخی شاهدین آب و لجن به جای بنزین.

\n\n

به گزارش فکرشهر، هر چند منابع رسمی تایید نکرده اند ولی همه ی رانندگان و خودرو دارن و عرضه کنندگان می دانند که بنزین عرضه شده در مرکز استان بسیار با کیفیت تر از بنزین عرضه شده در دیگر شهرستان ها و به خصوص در برازجان است و کسانی که می توانند تلاش می کنند در بوشهر سوخت گیری نمایند.

\n\n

این امر، هرگز مورد اعتراض شهروندان دشتستانی و دیگر شهرستان ها قرار نگرفته و همه معتقد بودند که به هر حال مرکز استان است و شاید در تمامی مراکز استان ها این گونه باشد ولی این که به جای بنزین، آب و گل به خودروها تزریق شود، دیگر جایی برای سکوت باقی نمی گذارد.

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر، شب گذشته ـ شنبه شب، 30 خردادماه 1394ـ و دقایقی پس از بارگیری پمپ های عرضه ی بنزین در جایگاه سوخت حسینه اعظم برازجان، خودروها اقدام به سوخت گیری نمودند ولی پس از پایان کار، تلاش شان برای روشن کردن موتور ماشین و موتورسیکلت ها به جایی نرسید و یکی دو تا خودرو هم که رفته بودند، در ده متری پمپ بنزین خاموش شدند و دیگر روشن نشدند.

\n\n

پس از وقوع این جریان و در حالی که ده ها خودروی سواری و موتورسیکلت دچار نقص فنی شده بودند، مراتب به نیروی انتظامی اطلاع داده شد و صورت جلسه نیز از ان چه روی داده، برداشتند ولی از همان زمان تا کنون خودروها و موتورسیکلت ها در جایگاه پمپ بنزین حضور دارند و وضعیتشان مشخص نیست.

\n\n

باک های سوخت به جای بنزین، آب و گل و نمک تحویل گرفته اند و دچار مشکل شده اند و مالکین نیز مجبور شده اند در محل به تخلیه ی باک و تعمیر خودرو اقدام کنند تا شاید با گذشت بیش از 12 ساعت بتوانند وسایل نقلیه ی خود را به منزل ببرند.

\n\n

این موضوع و معطلی مردم و ضرر مالی رخ داده با توجه به ماه رمضان و روزه دار بودن بسیاری از زیان دیدگان، با واکنش مناسبی از سوی مسئول جایگاه نیز روبرو نشده است.

\n\n

در حالی که چند نفر از زیان دیدگان به خبرنگار فکرشهر گفتند تا کنون هیچ کس برای رسیدگی به این مشکل سراغمان نیامده است، مسئول جایگاه به برخی رسانه ها این گونه توضیح داد که محموله ی ارسالی از ماهشهر بوده و بعد از نقص فنی خودروها موضوع را بررسی کرده ایم و دیدم بنزین ارسالی کیفیت نامطلوبی داشته!!

\n\n

یکی از مسئولین شرکت توزیع فراورده های نفتی در این باره گفته که مراتب تحت بررسی است و پس از روشن شدن موضوع اقدامات قانونی انجام می شود.

\n\n

هر چند وی از پرداخت خسارت به زیان دیدگان و صاحبان خودروهای حاضر در محل نیز خبر داده ولی روشن شدن قضیه و طی مراحل قانونی با توجه به سابقه ی نه چندان مثبتی که شرکت پخش فرآورده های نفتی در استان داشته، رسیدگی قریب الوقوع به این موضوع را نوید نمی دهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این نخستین بار نیست که چنین اتفاقاتی در برازجان روی می دهد، از کپسول های گاز پر از املاح و مواد جامد و بی کیفیت که در کم تر از دو روز استفاده خالی می شوند گرفته تا مخلوط کردن آب با بنزین و تحویل بنزین بی کیفیت و اخیرا هم که عرضه ی آب شور و گل و لجن با 1 درصد بوی بنزین!!

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر