پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۵۵۷
دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان خواستار افزایش ارتباط مدیران این شهرستان با مردم و رسانه‌ها شد و گفت: مدیران فعالیت‌های خود را به مردم اطلاع دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با مدیران شهرستان با موضوع روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی گفت: انتظار می‌رود مدیران فعالیت‌های خود را به طور مستمر به مردم اطلاع دهند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: مدیران باید زبان ناطقی داشته باشند و بتوانند با مردم ارتباط برقرار کنند و این اولین گام در حوزه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی است.

لطفی با تاکید بر اینکه مدیران باید طوری عمل کنند که مردم بهتر و بیشتر در جریان امور قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: موضوع روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی را به عنوان یکی از ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی مدیران در نظر خواهیم گرفت.

وی یادآور شد: در طول یک سال اخیر، بیشترین گلایه‌ای که از مدیران می‌شود همین عدم ارتباط مدیران یا مردم و رسانه‌ها است که چرا مدیران خدمات دولت و نظام را تشریح نمی‌کنند.

لطفی تصریح کرد: مصاحبه دیداری و شنیداری در رادیو و تلویزیون و انتشار اخبار دستگاه‌ها در خبرگزاری و رسانه‌های استان و شهرستان به عنوان مواردی‌ست که مدیران حتماً در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر