پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۶۸۴
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: رئیس اداره ایمنی و آتشنشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور اطفای حریق جامدات در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ایمان زیارتی زاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مانور اطفا حریق جامدات این اداره با هدف ارزیابی سطح آمادگی نیروهای آتش‌نشان بدون اطلاع قبلی در محوطه بندر محدوده عملیاتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با موفقیت برگزار شد.

رئیس اداره ایمنی و آتش‌نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تشریح خبر مانور یاد شده اظهار کرد: در مانور از پیش تعیین نشده ۲ خودرو عملیاتی همراه با یک خودرو پشتیبانی برای رله پمپاژ به خودروهای عملیاتی فعالیت داشتند.

رئیس اداره ایمنی و آتش‌نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: اطفا حریق این مانور از نوع جامدات قابل اشتعال بود که با روش محاصره کردن آتش توسط سه راهی آب جمع‌کن و مه‌پاش انجام شد.

زیارتی زاده ادامه داد: در این مانور ۱۱ نفر از آتش‌نشانان، کارشناسان امور بندری، ترمینال کانتینری، دفتر اسکله، اورژانس، یگان حفاظت، روابط عمومی و همچنین کارشناسان HSE اداره کل و شرکت سینا مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۱ بر اساس برنامه ریزی انجام شده مانورهای اداره ایمنی و آتش‌نشانی به صورت اطلاع رسانی از قبل و همچنین بدون اطلاع قبلی برگزار خواهد شد.

زیارتی زاده گفت: برای بنادر استان بوشهر برگزاری ۲۸ مانور تدارک دیده شده است که از این شمار ۳۰ درصد آنها در بنادر تابعه برگزار می‎‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر