يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مشکلات مالی سه تیم فوتبال این استان در لیگ دسته دو کشور با تامین 15 میلیارد ریال کمک قابل حل است.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد نجفی افزود: تامین این میزان کمک می تواند مشکلات کنونی تیم های ایرانجوان خورموج، کارگر بنه گز و پرسپولیس گناوه را برطرف و آنها را برای فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده کند.\n\nوی اضافه کرد: اکنون با فشار زیاد از سوی مسوولان تیم های یاد شده برای فروش امتیاز روبرو هستیم.
کد خبر: ۱۲۶۲۱
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مشکلات مالی سه تیم فوتبال این استان در لیگ دسته دو کشور با تامین 15 میلیارد ریال کمک قابل حل است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد نجفی افزود: تامین این میزان کمک می تواند مشکلات کنونی تیم های ایرانجوان خورموج، کارگر بنه گز و پرسپولیس گناوه را برطرف و آنها را برای فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده کند.

\n\n

وی اضافه کرد: اکنون با فشار زیاد از سوی مسوولان تیم های یاد شده برای فروش امتیاز روبرو هستیم.

\n\n

رییس هیات فوتبال استان بوشهر افزود: مسوولان استان بوشهر نگاه ویژه ای برای حمایت از فوتبال دارند که امیدواریم این نگرش و جدی بودن آنها نسبت به فوتبال به نتیجه برسد و مانع واگذاری امتیاز تیم های فوتبال استان بوشهر به خارج از این استان شود.

\n\n

نجفی بیان کرد: چنانچه تا پایان این هفته مشکل مالی تیم های فوتبال استان بوشهر درلیگ دو کشور برطرف نشود ناچار به تن دادن به خواسته آنها برای فروش امیتاز تیم خود هستیم.

\n\n

وی اضافه کرد: در صورت واگذاری امیتاز تیم های یاد شده به خارج از استان بوشهر شاید تا سالها تلخی این فروش امتیاز در ذهن فوتبال دوستان استان بوشهر بماند از این رو نهایت تلاش برای ماندگاری این تیم ها در استان به کار گرفته ایم.

\n\n

نجفی با اشاره به برگزاری فستیول مدارس فوتبال استان بوشهر در ماه مبارک رمضان گفت: فستیوال مدارس فوتبال بوشهر در سه مقطع سنتی زیر 10 سال، زیر 11 سال و زیر 12 برگزار خواهد شد.

\n\n

وی بیان کرد: به منظور اجرای هرچه کیفی تر مسابقات مدارس فوتبال بوشهر اقداماتی نیز برای جذب یک اسپانسر مالی مناسب صورت گرفته که تا چند روز آتی نتیجه آن مشخص خواهد شد.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر