يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۹۵۶
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر شامگاه پنجشنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، هیات داوران این جشنواره نمایش‌های صحنه‌ای "حنجره‌های خونین"، "روایتی از جنس درد" و "آلا مُرد" را به عنوان برترین ها و نماینده استان بوشهر در جشنواره سراسری تئاتر بسیج معرفی کرد.

همچنین هیات داوران این جشنواره در بخش تئاتر خیابانی از کاظم ارجمندنیا و زهرا امینی بخاطر نمایش "سرباز حاج قاسم" تقدیر کرد.

هیات داوران جشنواره در بخش طراحی لباس زینب محمدی با نمایش "اوزال الیزه" از بوشهر، در طراحی صحنه یونس رازقی‌پور با نمایش روایتی از جنس درد از اهرم و در بخش موسیقی نیز محسن زنده‌بودی و محمد رضا سلیمانی نمایش روایتی از جنس درد را مورد تقدیر قرارداد.

همچنین امین خیاط طراح صحنه نمایش آلا مُرد و عماد عربزاده موسیقی نمایش حنجره های خونین از خارگ به عنوان برگزیدگان این بخش ها معرفی شدند.

هیات داوران رقیه حیدری با نمایش روایتی از جنس درد و رقیه جهانگیری با نمایش آلا مُرد را به عنوان برگزیدگان خردسال معرفی کرد.

همچنین فاطمه ارزنده با نمایش روایتی از جنس درد و شکوفه هاشمی تنگستان با نمایش "روایتی بر حکایت ناتمام" از بوشهر نیز در بخش بازیگری شایسته تقدیر معرفی شدند

هیات داوران جایزه رتبه سوم بازیگری زن را به یلدا شجاعی با نمایش اوزال الیزه از بوشهر و زهرا قلی‌زاده و پریسا درویشی با نمایش آلا مُرد اهدا کرد.

همچنین هیات داوران با تقدیر از محمد کللی با نمایش اوزال الیزه، جایزه رتبه اول را به عباس منظری با نمایش حنجره‌های خونین، رتبه دوم را به غلامرضا بردستانی با نمایش آلا مُرد و رتبه سوم بازیگری مرد را به صادق عالی با نمایش روایتی از جنس درد اهدا کرد.

در بخش نویسندگی ضمن تقدیر از کاظم ارجمندنیا با نمایش اوزال الیزه، رتبه اول نویسندگی به نمایش آلامُرد به نویسندگی محمد فخرایی مطلق، رتبه دوم به یونس رازقی پور برای نمایش روایتی از جنس درد و رتبه سوم به حنجره‌های خونین به نویسندگی عباس منظری از خارگ تعلق گرفت.

موضوع های سیزدهمین جشنـواره جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر خانواده، فرهنگ، سنت‌های بومی، نقش بسیج در جامعه، معرفی شخصیت‌های فرهنگی بسیج، شهدای شاخص استان، بیانیه گام دوم انقلاب بود که در آن ۱۰۰ هنرمند مشارکت دارند.

سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر به مدت سه روز از ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه در بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر