پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۲۶۴
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: خطرسنجی بیماری قلبی- عروقی و دیابت در ادارات شهرستان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمید حبیبی نیا ظهر دوشنبه در نشست پیام‌گزاران سلامت شهرستان با بیان این خبر اظهار داشت: این برنامه در راستای اجرای برنامه خود مراقبتی سازمانی است و از سلامت و رفاه کارکنان حمایت می‌کند که از ویژگی‌های آن، همکاری کارکنان و کارفرمایان برای ترویج و ارتقای سلامت و رفاه کارکنان و مردم است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اضافه کرد: برنامه خود مراقبتی سازمانی در ادارات با همکاری پیام‌گزاران سلامت اجرا می‌شود و با توجه به درخواست هر اداره مبنی بر اجرای برنامه غربالگری بیماری قلبی- عروقی و دیابت جهت حداقل ۵۰ نفر از پرسنل، تیم غربالگری مرکز بهداشت پس از هماهنگی‌های لازم در آن اداره جهت اقدام حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود: پیام‌گزاران سلامت ضمن تلاش در جهت افزایش آگاهی پرسنل اداره خود و تشویق آنان در این زمینه اقدامات لازم را در خصوص انجام مکاتبه، تکمیل فرم مربوط، ثبت و ارسال مشخصات همکاران متقاضی به مرکز بهداشت شهرستان انجام دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان کرد: چهارمین جلسه آموزشی پیام‌گزاران سلامت شهرستان با موضوعات اجرای غربالگری بیماری‌های قلبی - عروقی و دیابت، اجرای برنامه عملیاتی سلامت محیط کار و ثبت مستندات آن و معایب تک‌فرزندی در خانواده‌ها در محل سالن اجتماعات شهید احمدی جوان اداره کل کمیته امداد استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر