پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۳۷۷
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود که فرهنگ صحیح مصرف برق در استان بوشهر نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صالحی عصر سه‌شنبه در بازدید مدیران روابط عمومی‌های استان بوشهر از نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه اظهار داشت: به منظور تولید برق هزینه‌های بسیار زیادی اعمال می‌شود تا مردم بتوانند استفاده مناسبی از انرژی داشته باشند.

وی اضافه کرد: در یک نیروگاه حجم بالایی از سوخت فسیلی ذخیره‌سازی و استفاده می‌شود تا بتواند تبدیل به انرژی الکتریکی شود و در صورت مصرف بالای برق نیروگاه باید با همه توان در مدار قرار گیرد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: انتظار می‌رود که مردم قدردان نعمت برق باشند و به صورت بهینه از این انرژی استفاده کنند.

وی مصرف صحیح نیروی برق را یک ضرورت دانست و ادامه داد: انتظار می‌رود که فرهنگ صحیح مصرف برق در استان بوشهر نهادینه شود تا اشهد کاهش مصرف سوخت فسیلی برای تولید برق باشیم.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر نیز در این بازدید اظهار داشت: نیروگاه گناوه یکی از منابع تأمین برق استان بوشهر است که از برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سید حسن موسوی ادامه داد: صرفه جویی و مدیریت بهینه مصرف برق باید به صورت جدی در سطح استان و کشور فرهنگ سازی شود و مردم در مصرف صرفه‌جویی کنند.

مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر نیز در این بازدید اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر برنامه‌های ویژه برای روابط عمومی‌ها گسترش یافته و برنامه‌های متنوعی در دست اجرا است.

عباس مطاف از برگزاری دوره‌های ویژه برای آموزش و توانمندسازی فعالان روابط عمومی در استان خبر داد و بیان کرد: تورهای مختلفی نیز برای مدیران روابط عمومی استان در حال برگزاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر