يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره اوقاف و امورخیریه گناوه گفت: از مراجع قضایی این شهرستان انتظار دارم که با پدیده موقوفه خواری برخورد قاطع شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالله دانشی روز چهارشنبه در دیدار با رییس و قضات دادگستری و دادستان گناوه افزود: هم اینک پرونده های موقوفی متعددی وجود دارد که معارض پیدا کرده و ادعای تملک اراضی موقوف شده را دارند.
کد خبر: ۱۲۷۴۹
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۱

فکرشهر: رییس اداره اوقاف و امورخیریه گناوه گفت: از مراجع قضایی این شهرستان انتظار دارم که با پدیده موقوفه خواری برخورد قاطع شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالله دانشی روز چهارشنبه در دیدار با رییس و قضات دادگستری و دادستان گناوه افزود: هم اینک پرونده های موقوفی متعددی وجود دارد که معارض پیدا کرده و ادعای تملک اراضی موقوف شده را دارند.

\n\n

وی گفت: برخی از موقوفات گذشته نظیر آب انبارها و قبرستان ها بدلیل اعتماد محلی به علما و معتمدان وقف شده اما بدلیل عدم مکتوب بودن وقف نامه ها مشکلات برای ثبت آنان بوجود آمده است.
\nرییس اداره اوقاف و امورخیریه گناوه خاطرنشان کرد: از رییس و قضات این شهرستان توقع داریم در هنگام بررسی پرونده ها دقت و اهتمام جدی با پدیده موقوفه خواری کنند.

\n\n

داریوش قاسمی زاده رییس دادگستری گناوه هم با قدردانی از تلاش و زحمات رییس و کارکنان اوقاف قول مساعد در سرعت بخشی و قاطعیت برای رسیدگی به پرونده های موقوفه ای را داد.
\nدر این آیین ، اداره اوقاف و امورخیریه از رییس، قضات و دادیار دادگستری و دادستان شهرستان گناوه با اهدای لوح تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر