پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی، نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در دشتی گشایش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی صبح شنبه در این آئین از دست اندر کاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر وتشکر کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از ۹۰ عکس از عواقب سوء مواد مخدر در معرض دید عموم قرار گرفته است.\n\nمحمد حسینی افزود: اطلاع رسانی به خانواده‌ها در زمینه مضرات مواد مخدر و فرزند پروری از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
کد خبر: ۱۲۷۸۷
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: در آئینی با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی، نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در دشتی گشایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی صبح شنبه در این آئین از دست اندر کاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر وتشکر کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از ۹۰ عکس از عواقب سوء مواد مخدر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

\n\n

محمد حسینی افزود: اطلاع رسانی به خانواده‌ها در زمینه مضرات مواد مخدر و فرزند پروری از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

\n\n

وی با تقدیر از اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در گشایش این نمایشگاه بر ضرورت برپایی چنین نمایشگاهایی برای افزایش آگاهی عمومی در شهرستان تاکید کرد.

\n\n

کشفیات مواد مخدر

\n\n

حسینی یادآور شد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب می‌شود که می‌طلبد خانواده‌ها بیش از پیش هوشیار باشند.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی همچنین بر ضرورت فرهنگ سازی برای مبارزه و پیشگیری از این پدیده شوم تاکید کرد.

\n\n

در پایان اعضای کمیسیون مبارزه با مواد مخدر شهرستان از کمپ ترک اعتیاد در شهر خورموج بازدید واز نزدیک در جریان بررسی مسائل و مشکلات آن قرار گرفتند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر