جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیران شبکه بهداشت و درمان دشتستان با پزشکان شاغل در طرح پزشک خانواده در مراسم ضیافت افطار نشست هم اندیشی برگزار نمودند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر علیرضا حاجیونی، قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک را از خداوند منان خواستار شد.
کد خبر: ۱۲۸۱۴
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: مدیران شبکه بهداشت و درمان دشتستان با پزشکان شاغل در طرح پزشک خانواده در مراسم ضیافت افطار نشست هم اندیشی برگزار نمودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، دکتر علیرضا حاجیونی، قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک را از خداوند منان خواستار شد.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان هدف از برگزاری این نشست را بررسی برنامه های طرح پزشک خانواده در سال جدید و هم اندیشی پزشکان در پیشبرد اهداف این طرح و افزایش تعامل و اعتماد مردم جامعه با سیستم بهداشت و درمان بیان کرد.

\n\n

وی همچنین افزود: طرح پزشک خانواده از شروع خود تا کنون روند رو به جلویی را طی کرده است وبه دنبال آن انتظار میرود که سطح توقعات مردم نیز افزایش یابد و ما باید با هم فکری و نشستهایی که برگزار میکنیم به این مهم دست یابیم .

\n\n

دکتر حاجیونی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر پزشکان ما علاوه برکار درمانی ،مدیریت خوبی داشته باشند و بتوانند ارتباط تنگاتنگی از لحاظ روحی،عاطفی و روانی با بیماران خود برقرار کنند ،به یقین میتوان گفت که بار ارجاع ما در طرح پزشک خانواده کاهش چشمگیری خواهد داشت و اﻳﻦ ﺑﻪ ﺳﻮﺩ ﻧﻆﺎﻡ ﺳﻼﻣﺖ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮﺩ.ﺑ.

\n\n

وی همچنین گفت: ما انتظار داریم ، پزشکان به عنوان سرپرست تیم پزشک خانواده ،سمت برنامه ریز و مدیریت تیم را برعهده دارند و باید با هماهنگی های که بین تمامی اعضای تیم برقرار میکنند، در پیشبرد اﻫﺪاﻑ ﻧﻆﺎﻡ ﺳﻼﻣﺖ ﻛﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺘﺮﺳﻲ ﺁﺳﺎﻥ, اﺭﺯاﻥ و ﺑﺎ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﻪ ﻣﺮاﻗﺒﺘ ﻬﺎﻱ ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ ﺩﺭ ﺳﻂﺢ ﻳﻚ و ﺩﻭ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ﺯﻭﺩﺗﺮ اﺯ ﺣﺪ اﻧﺘﻆﺎﺭ برسیم.

\n\n

در پایان جلسه پزشکان شاغل در طرح پزشک خانواده مشکلاتی که در اجرای این طرح با ان مواجه هستند را به طور مفصل بیان کردند و همچنین برای کاهش کسورات و افزایش درآمد شبکه راهکارهایی را پیشنهاد دادند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر