يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت روز دهیار یکشبنه در آیینی با حضور مسوولان از دهیاران بخش بوشکان استان بوشهر تجلیل شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، بخشدار بوشکان دراین آیین از پشتکار دهیاران درعمران و آبادانی روستا تقدیر کرد و گفت: خدمت رسانی در محیط روستایی و به مردم این مناطق بسیار شیرین و زیبا است.\n\nسید کاظم موسوی افزود: بخش بوشکان دارای ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف کشاورزی و منابع انسانی و گردشکری است که برای توسعه و عمران و آبادانی آن نیاز به مشارکت همه مردم، مسوولان و شهرداران و دهیاران است.\n\n
کد خبر: ۱۲۸۱۸
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: به مناسبت روز دهیار یکشبنه در آیینی با حضور مسوولان از دهیاران بخش بوشکان استان بوشهر تجلیل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بخشدار بوشکان دراین آیین از پشتکار دهیاران درعمران و آبادانی روستا تقدیر کرد و گفت: خدمت رسانی در محیط روستایی و به مردم این مناطق بسیار شیرین و زیبا است.

\n\n

سید کاظم موسوی افزود: بخش بوشکان دارای ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف کشاورزی و منابع انسانی و گردشکری است که برای توسعه و عمران و آبادانی آن نیاز به مشارکت همه مردم، مسوولان و شهرداران و دهیاران است.

\n\n

\n\n

وی افزود: این بخش دارای 14 روستا، 11 دهیاری، پنج نقطه اسکان بدون کد روستایی و دو شهر با جمعیت 12هزارو 900 نفر است که سه هزارو900 نفر از این شمار در روستاها سکونت دارند.

\n\n

موسوی، به خدمت رسانی دولت تدبیر و امید دربخش بوشکان اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید دراین بخش که از مهمترین اولویت ها و خواسته های مردم این منطقه است گازرسانی به مناطق مختلف این بخش است.

\n\n

وی افزود: در این زمینه هم اکنون کارگاه گازرسانی در منطقه بوشکان مجهز شده و تملک اراضی در مسیر از ورودی بوشکان از سمت فراشبند فارس در دست اجراست که در مجموع 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

\n\n

موسوی نژاد گفت: یکی از مشکلات بخش بوشکان موضوع افت ولتاژ برق منطقه بود که با همت دولت تدبیرو امید عملیات احداث ایستگاه برق 132 کیلو ولت بخش بوشکان با اعتباری 320 میلیارد ریال آغاز شده و با تکمیل این طرح شاهد بهبود و ارتقای برق منطقه خواهیم بود.

\n\n

بخشدار بوشکان یکی از نقاط حادثه خیر در بخش بوشکان را راه کلمه به فاریاب عنوان کرد و افزود: با تکمیل و تعریض این راه دغدغه اصلی مردم بخش در این محور نیز برطرف خواهد شد.

\n\n

وی همچنین اضافه کرد: بزودی تعریض راه فاریاب به سمت شاه پسرمرد نیز آغاز خواهد شد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، در این آیین از 11 دهیار بخش بوشکان تجلیل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر