پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۹۴۵۴
سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۰

فکرشهر: کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در طرح ضربت بازدید از صنوف مرغ فروشی و قصابی شهرستان بوشهر، ۴۹ واحد مرغ فروشی و قصابی در این شهرستان تذکر و اخطار کتبی گرفتند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، زهرا کمال ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این طرح ضربتی از ۱۱۵ واحد مرغ فروشی و قصابی در شهرستان بوشهر بازدید به عمل آمد.

وی بیان داشت: با توجه به‌ضرورت نظارت و کنترل بر رعایت موارد بهداشتی در صنوف مرغ فروشی و قصابی شهرستان، طرح ضربتی بازدید از تمامی این واحدهای صنفی آغاز شد.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط در ساعات اداری و خارج از وقت اداری برنامه نظارت ضربتی را در طی چهار روز متوالی اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح که با حضور ۱۹ نفر از بازرسان بهداشت محیط در قالب ۱۵ اکیپ انجام شد از ۱۱۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمد.

این کارشناس اضافه داشت: در این طرح ۴۹ واحد مرغ فروشی و قصابی تذکر و اخطار کتبی گرفته‌اند، همچنین ۱۱ واحد به دلیل تخلفات بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این کارشناس ملزم نمودن متصدیان صنوف مذکور به استفاده از روپوش، رعایت بهداشت ابزار و تجهیزات کار، رعایت بهداشت فردی و نظافت عمومی محل کار را از ضوابط این بازدیدها عنوان کرد و گفت: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی واحدهای مورد اشاره تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر