شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۰۹۱
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: جزیره راهبردی خارگ ظرفیت نیروی انسانی مقبول و توانمندی دارد و از این امر می‌شود در راستای توسعه این جزیره استفاده کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره راهبردی خارگ ظرفیت نیروی انسانی مقبول و توانمندی دارد و از این امر می‌شود در راستای توسعه این جزیره استفاده کرد.

وی افزود: سهم مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه خدمات بی منت و جهادی است و در این جزیره مسئولین ذیربط بایستی با دستور کار قرار دادن کارهای فاخر به جد و شبانه روزی و خستگی ناپذیر را راستای رفع مشکلات عمل کنند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد دستگاه‌های اجرایی را ضروری خواهد بود، فلذا دستگاه‌های اجرایی جزیره عملکرد خود را به اطلاع افکار عمومی برسانند.

دشتی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته نشان دادیم با همدلی و هم افزایی می‌توان در راستای شکوفایی خارگ و خارگی گام برداشت، همچنین در سال جدید تلاش خواهیم کرد تا با برنامه مدون، گام‌های بلندتر و پایدارتری جهت اعتلای جزیره را برداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر