يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۲۳۹
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دولت برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشمن تلاشی جدی برای ایجاد اختلاف در بین مردم دارد و در این راستا از همه ابزار خود استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به سانسور گسترده، خدمات و دستاوردهای نظام توسط دشمنان بیان کرد: دشمنان با وارونه جلوه دادن حقایق، فضا را برای پیاده‌سازی افکار پلید خود مهیا سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هدف دشمنان را مقابله با ایران قوی و مردم دانست و اضافه کرد: دولت سیزدهم از ابتدای استقرار تاکنون برنامه‌های خود را برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، عدالت اجتماعی و مقابله با فساد برای بهبود وضعیت جامعه متمرکز کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات در سطح کشور وجود دارد ادامه داد: کارشکنی‌هایی هم صورت می‌گیرد که موجب اختلال شود اما با اقدام‌های جهادی دولت نقشه‌های آنان بی‌اثر می‌شود.

پورات ادامه داد: دولت سیزدهم گام‌های مهمی برداشته که دشمن امروز اینگونه هراسان شده است و می‌خواهد اقدام‌های این دولت را به حاشیه ببرد که با هوشیاری مردم به هیچ عنوان موفق نخواهد شد.

وی گفت: امروز نقش مردم در تحقق سیاست‌های دولت نقشی برجسته و محسوس و پیشبرد برنامه‌های همراهی آنان ضروری است که در همین راستا مسئولان همه برنامه‌ها و اقدامات خود را می‌بایست در راستای همراهی عمومی و امید بخشی به جامعه برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: دشمن وحدت ملت ایران را به عنوان نقطه قوت جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدها مورد هدف قرار داده و تمام برنامه‌های خود را در راستای انشقاق و ایجاد اختلاف بین مردم متمرکز کرده است.

پورات افزود: در همین راستا در اغتشاش‌های اخیر با هجمه‌های شدید و عملیات روانی به دنبال تخریب اعتماد و امید مردم بودند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر