پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر:
کد خبر: ۱۳۰۴۸۴
يکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ مانور نقطه صفر توسط دستگاه‌های اجرایی، عملیاتی، امدادی و همچنین شرکت‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در سطح استان برگزار شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، کورش دهقان روز یک شنبه در حاشیه آیین برگزاری مانور نقطه صفر در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر اظهار کرد: برپایی مانورها در راستای آمادگی هر چه بیشتر تیم‌های عملیاتی و امدادی انجام می‌شود و انتظار داریم سطح کیفی مانورها، افزایش یافته و بازدهی لازم داشته باشد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مانورهای نقطه صفر افزود: مانورهای نقطه صفر با هدف ارزیابی میزان آمادگی و هماهنگی یگان‌های امدادی و دستگاه‌های عملیاتی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان و همچنین توسط دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: در این مانورها، نقاط قوت و ضعف نیروهای امدادی و عملیاتی بررسی و در قالب اقدامات اولویت‌دار، نقاط ضعف را بهبود و تبدیل به نقطه قوت می‌کنیم.

دهقان عنوان کرد: برپایی مانورهای نقطه صفر به این منظور است تا دستگاه‌های امدادی و عملیاتی استان، آمادگی و هماهنگی بیشتری برای پاسخ موثر و بموقع به مخاطرات و حوادث و سوانح داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر